عکس های گلشیفته فراهانی در پارتی های ممنوعه پاریس
باز هم اخبار تازه از گلشیفته فراهانی و این بار عکس های گلشیفته فراهانی در پارتی های ممنوعه پاریس را می توانید در سایت گهر بینید. همراه ما باشید.
مجله اینترنتی استاد :
این “پارتیهای ممنوعه” که به آن RAVE میگفتند، هر هفته در جداای متروک از بیشهها و پالیزهای بایر یا کارخانههای متروک حوالی پاریس برگزار میشد. در سرآغاز سال ۱۹۹۱، یعنی زمانی که هنوز گوگلمپ و تلفن دستی عرضه نداشت، هر آدینه و شنبه هزاران برنا به RAVE ها میرفتند تا با موزیک، الکل، هوسرانی و مادهها تخدیرکننده نیکو بگذرانند…
.
.
خدک، (فکیکس تاخت ژوری) شاب ۲۰ سالهای است که رویای “اخترسردرگم شدن” در آفاق موسیقی را در مصاص میپروراند. او که هنوز از راءی مالی به سلالهی نفس مرتبطاست، میکوشد با درآمدی که به “دیجی” به ید میآورد، اندوه به رویاهای ذات و دلمشغولی به آزادی مالی تبانییابد.
خدک ولی یک “دیجی” معمولی نیست. او با تمتع از شیوههای “میکس و رمیکس و فلایر و گیم” کردنِ پارههای گوناگون، پارچهای طری “بیافریند” و در “پارتیهای ممنوعه” پاریس نشر کند.
گلشیفته فراهانی که به پایان نویسه رسیده اینک مجبوره در فیلم های روی پایین و با بازیگران قطار چندمی همکاری کنه در این فیلم با آوازه یاسمین طرح یکی از صدوق دخترهای متنوع خدک را، هنگامی که به ورشکستگی کامل رسیده، بازی میکند؛ هنگامی که بدهکاریهای کلان و استعمال مادهها تخدیرکننده او را به کلی از پا در میآورد، یاسمین خدک را به اهل بیتاش میرساند و قیدتاکی صباحی قصد از او حفاظت میکند. خدک پس از بهبودی انتها ماجراجوییهای شبانگاه را کنار میگذارد و با یافتن شغلی، عادت یک زندگی عادی را در پیش میگیرد.
.
.
قضیه یک سایت افغانی درزمینه بازی گلشیفته در فیلم (سنگ صبور):
.
گلشیفته فراهانی را شاید اکثریت منوایشان بشناسیم، نیز بازیگر نامی فیلم های سینمایی ایرانی که اخیرا …
این بانو در اند فیلم اروپایی کار کرده و نگار های مستهجنی را بازی کرده است که در مرتبه یک عیال حنیف نیست.
گلشیفته این روزها نشان زنی را در یک فیلم افغانی کفالت منزل شده است.
فیلمی که کارگردان آن نتوانسته توهین به زنان افغانستانی از یک بازیگر بانو افغانی بهرهگیری کند.
در این فیلم گلشیفته شمایل یک عیال روسپی ندبه را بازی می کند.
او در این فیلم که نویسنده فیلمنامه آن آهنگ بدبختانه یک ( به سازش ناله است) ، پیکرههای سخیف ، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر استوار میکند تا از این گذرگاه کسب زندگانی کند.
.
.
وی که در این فیلم سمبل به زبان یک عیال ندبه است اخبار می کند که دیگر تسبیح را با یاد خالق نخواهد چرخاند!
به دید ضمیر رابطه تشریح کردن روسپی به یک عیال زاری قبیل این می ماند که به مجموع زنان ناله توهین شده باشد.
این را تکذیب نمی کنم که در سازمان فغان ها نیز ممکن است زنان روسپی زیادی باشند، منتها ایجاد و حفظ کردن چنین فیلمی بنوعی می خواهد بیانگر لغتنامه یک سازمان باشد، سازمان ای که زنانش عموماً چیز هستند، بی پیشنوشته، تاب توان رمققوت شناسا با رستاد و منتخب صدها مشکل دیگر … منتها روسپی نیستند.