مطالب پيشنهادي

طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی

دسته بندي : آشپزی,سبک زندگی
تاريخ : 28 اکتبر
بازديد : 1705

افراد چاق علاقه زیادی به شیرینی دارند برعکس لاغرها! هر چند که شیرینی برای آنها مضر می باشد اما مجبور هستند بخورن دیگه! در این مطلب طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی را برای شما تهیه کرده ایم

 طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی, جدید 1400 -گهر

پای کدو حلوایی

جو پرک ۱/۲ لیوان   .   آرد  ۱ لیوان   .   استویا یا شکر رژیمی ۱/۴ لیوان

وانیل ۲ قاشق چایخوری  .   آب سیب ۱/۲ لیوان

تخم مرغ ۴ عدد   .   شیر کم چرب ۱ لیوان   .   دارچین ۲ قاشق چایخوری

کدو حلوایی پخته شده له شده  ۱ لیوان   .   نمک  ۱قاشق چایخوری

طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی, جدید 1400 -گهر

طرز تهیه: فر را تا دمای ۱۷۵ درجه ی سانتی گراد گرم کنید. آرد، جو، استویا یا شکر رژیمی و وانیل را باهم مخلوط کنید. سپس آب سیب و نمک را داخل آن بریزید و آنقدر بهم بزنید تا یک بافت غلیظ ایجاد شود.

سپس این مواد را درون قالب کیک و یا قالب پای بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه آن را در داخل فر قرار دهید.

طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی, جدید 1400 -گهر

در حالیکه قالب کیک در فر است، تخم مرغها را خوب بزنید و شیر و کدو حلوای پخته و دارچین را به آنها اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

هنگامیکه قالب را از فر بیرون آوردید، مخلوط کدو حلوایی را روی آن بریزید و دوباره درون فر قرار دهید. این بار دمای فر را به ۲۳۰ درجه ی سانتی گراد افزایش دهید.

پای کدو را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بپزید.

سپس آن را به مدت ۴ یا ۵ ساعت درون یخچال قرار دهید تا خنک شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي