سریال تعطیلات خوش بگذره

تاريخ : 6 اردیبهشت

سریال تعطیلات خوش بگذره

سریال تعطیلات خوش بگذره یکی از سریال های قدیمی است که در دهمه هفتاد پخش می شد. گهر در این بخش به معرفی سریال تعطیلات خوش بگذره می پردازد.

سریال تعطیلات خوش بگذره, پورتال خبری فرهنگی گهر

«تعطیلات خوش بگذره» روی آنتن آی‌فیلم

سریال تلویزیونی دهه هفتادی «تعطیلات خوش بگذره» از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «تعطیلات خوش بگذره» به کارگردانی سيما ايلخان از دوشنبه ۳ اردیبهشت، روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

«تعطیلات خوش بگذره» سال ۱۳۷۳ تولید شده و در خلاصه داستان آن چنین آمده است: مادر سوسن و سامان برای تعطیلات نوروزی به ماموریت می رود و بچه ها را به پدرشان می سپارد. پدر که فردی منضبط و مقرراتی است، بچه ها را تحت فشار قرار می دهد. عموی بچه ها به دیدنشان می آید. او برعکس پدر مردی مهربان است بچه ها آرزو می کنند که کاش پدرشان، مانند عمو بود. پدر به یاد دوران کودکی خود، متوجه رفتار خشن خود با بچه ها می‌شود و … .

تهیه‌کنندگی «تعطیلات خوش بگذره» را منير بازرگان‌نيا بر عهده داشته و از جمله بازیگران این سریال می‌توان به محمود جعفری، آتش تقی‌پور، آزيتا حاجيان، آرام آهنگر و كاوه آهنگر اشاره کرد.

مجموعه تلویزیونی «تعطیلات خوش بگذره» از دوشنبه ۳ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۱:۰۰ و ۹:۰۰ روز بعد خواهد بود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي