روش بستن روسری ساتن

روسری در کشور ما جزو استایل بانوان است. پس بهتره با فراگیری و آموزش چند روش بستن آن استایلی زیباتر داشته باشید. روش بستن روسری ساتن از جدیدترین و به روزترین مدل های در سال 96 -97 را در ادامه این مطلب به همراه تصویر برایتان می گذاریم ببینید و ایده بگیرید.

روش بستن روسری ساتن

ایده های مدل بستن روسری چهارگوش زیبا و شیک

در هنگام انتخاب روسری مورد نظر باید دقت داشته باشید که چه رنگی به صورت شما می آید زیرا انتخاب رنگ نا متناسب روسری ممکن است باعث شود بد به نظر برسید. در این مطلب نکات مهم در انتخاب گره مناسب برای روسری و روش جدید بستن روسری چهارگوش را برای شما آورده ایم.

امیدواریم با استفاده از این الگوها بتوانید مدل زیبایی برای روسری خود انتخاب کنید.

 

روش بستن روسری ساتن ـ ساده

برای اینکه سبک بستن روسری مناسب را برای خود انتخاب کنید چند نکته ظریف وجود دارد که باید بدانها توجه داشته باشید. به طور مثال فرم صورت شما می تواند فاکتور مهمی برای انتخاب سبک بستن روسری باشد.

بستن روسری ساتن

اگر فرم صورت شما گرد است روسری خود را به صورت تنگ نپوشید به جای آن از حجاب ترکیه‌ای استفاده کنید تا زوایای صورت شما آشکار شود.

امروزه در دنیای مد روشهای مختلفی برای حجاب و بستن روسری طراحی شده است که نه تنها از نظر مذهبی، بلکه از نظر زیبایی و شیک بودن هم مورد توجه قرار گرفته است.

 

بستن روسری ساتن با بارانی

امیدواریم مدل های بستن روسری چهارگوش ارائه شده در این مطلب که با استفاده از متدهای روز و مدرن انجام شده است برای شما جالب و جذاب بوده باشد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه