دزدی که حسابی از یک زن کتک خورد / عکس

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 17 بهمن

مرد افغان که با حمله به زنان در شهرستان قدس (قلعه حسن‌خان) کیفشان را می‌دزدید، هنگام سرقت دستگیر شد.

چند روز پیش زنی در حال بازگشت به خانه اش در یکی از محله های شهرستان قدس بود که یک موتورسوار با او برخورد و برای سرقت کیفش حمله کرد.

دزدی که حسابی از یک زن کتک خورد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

زن با فریاد از مردم کمک خواست اما کسی در خیابان نبود تا به دادش برسد بنابراین فکری به ذهنش رسید، از سارق خواست به او آسیبی نرساند و خودش کیف را به وی تحویل می دهد. در این هنگام وقتی سارق عقب تر رفت تا موتورش را بردارد، زن جوان با یک چوبدستی به سارق حمله کرد و او را بشدت کتک زد و مانع فرارش شد.

چند نفر از رهگذران با شنیدن سر وصدا به آن دو نزدیک شده و با اطلاع از این که زن شجاع، مرد سارق را به دام انداخته، او را کتک زدند و در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، موضوع را گزارش دادند.

ماموران با اعزام به محل، سارق را تحویل گرفتند و همراه شاکی به پلیس آگاهی منتقل کردند. زن جوان گفت این متهم می خواسته کیفش را سرقت کند که با او درگیر شده و به کمک مردم وی را دستگیر کرده است.

در ادامه متهم که بیست ساله و افغان بود، به جرمش اعتراف کرد و گفت: با شناسایی زنان در محله های خلوت یا هنگام خروج از بانک یا طلافروشی، آنها را تعقیب و با قاپیدن کیفشان فرار می کردم.

متهم اضافه کرد: روز حادثه کیف چند زن را دزدیده بودم که با دیدن شاکی، خواستم کیفش را بدزدم اما مرا مغلوب کرد.

بنا بر این گزارش، مرد کیف قاپ تاکنون به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کرده است. این در حالی است که با دستور قضایی بازپرس پورساداتی، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس (قلعه حسن خان) تصویر متهم بدون پوشاندن چهره در روزنامه چاپ می شود تا چنانچه افرادی در دام این کیف قاپ گرفتار شده اند، برای شکایت از متهم به پلیس آگاهی یا دادسرای این شهر مراجعه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي