عدم پشیمانی مرد کرمانی که 10 نفر از خانواده همسرش را کشت! ؛ عکس

داماد کرمانی که بدلیل اختلاف با خانواده همسرش 10 نفر از اعضای خانواده همسرش را کشت و به نوعی قتل عام انجام داد پس از دستگیری گفت از کارم پشیمان نیستم!

خبر اصلی قتل عام توسط داماد کرمانی (کلیک کنید)

عدم پشیمانی مرد کرمانی که 10 نفر از خانواده همسرش را کشت! ؛ عکس

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان دیروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده جنایت روستای جهان‌آباد شهرستان فهرج گفت: عصر دوم دی امسال جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری در روستای جهان‌آباد از توابع شهرستان فهرج، به‌دلیل اختلافات خانوادگی ریشه‌داری که از یک سال و نیم قبل با خانواده همسر خود داشت، اقدام به تیراندازی در خانه آنها کرد که به مرگ 10 نفر و زخمی کردن چهار نفر منجر شد.

وی ادامه داد: این متهم پیش از این به اتهام قدرت نمایی با چاقو به زندان رفته و در قاچاق اتباع بیگانه نیز سوابقی داشته است. بعد از وقوع این حادثه در فهرج همه مسئولان امنیتی، قضایی و انتظامی در صحنه حضور داشتند و با کارهای عملیاتی متهم بازداشت شد. خانواده مقتولان همکاری خوبی با نیرو‌های انتظامی و امنیتی داشتند و مردم شهرستان فهرج و مردم سیستان و بلوچستان نیز کمک موثری در این زمینه کردند. در این عملیات علاوه بر زخمی شدن قاتل فراری، یکی از مامورین ناجا نیز مجروح شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: متهم زخمی برای ادامه تحقیقات به کرمان منتقل شد. بازجویی و تحقیقات از قاتل در پلیس آگاهی کرمان ادامه دارد.

بازپرسی از متهم پرونده قتل فجیع در جهان آباد فهرج در دست انجام و متهم هنوز از این جنایت، اظهار ندامت و پشیمانی نکرده است. با توجه به نوع و اهمیت بزه ارتکابی توسط متهم، رسیدگی به این پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت درشعبه ویژه ادامه داد. متهم تحت درمان قرارگرفته و بعد از مرخص شدن وی، تحقیقات از او از سر گرفته خواهدشد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه