جواب ازمون قوه قضاییه 98

پس از گذراندن آزمون ، نوبت به جواب ازمون قوه قضاییه 98 می رسد که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار گرفته می شود برای آشنایی بیشتر و اطلاعات بهتر با مطلب زیر همراه ما باشید…

 

جواب ازمون قوه قضاییه 98

جواب ازمون قوه قضاییه 98

 

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام قوه قضاییه 97-98

کارنامه آزمون استخدام قوه قضاییه ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور  http://www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

داوطلبانی که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامی اداری قوه قضائیه پذیرفته شده‌اند، باید جهت بررسی مدارک اولیه با در دست داشتن مدارک به دادگستری استان انتخابی محل خدمت ( منابع انسانی) مراجعه نمایند.

قبل از تاریخ ذکر شده از هر گونه مراجعه خودداری شود. همچنین برای دریافت اطلاعات در رابطه با نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام قوه قضاییه 97-98 از هرکجا که هستید می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

مدارک مورد نیاز برای بررسی آزمون استخدامی قوه قضاییه 97-98

در صورت قبولی متقاضیان در آزمون استخدام قوه قضاییه، با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به محل معرفی شده مراجعه می کنید.

1- اصل و تصویر شناسنامه خود و افراد تحت تکفل (کلیه صفحات)
2-اصل و تصویر کارت ملی و کارت پایان خدمت و یا معافیت
3- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
4-ارائه گواهی خدمت در شورای حل اختلاف (مختص کسانی که از امتیاز شورای حل اختلاف استفاده نموده اند)
5- ارائه گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران (مختص مشمولین سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران)
6-ارائه گواهی معلولین (مختص سهمیه ۳%)
7- ارائه مستندات مبنی بر بومی بودن
8- ارائه گواهی مشمولین حافظان قرآن

جواب ازمون قوه قضاییه 98

تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام قوه قضائیه 97-98

داوطلبانی که با توجه به نمره کسب شده در آزمون استخدامی قوه قضائیه پذیرفته شده اند، باید برای بررسی مدارک اولیه از تاریخ 1/3/1397 تا 1/4/1397 با در دست داشتن مدارک زیر به دادگستری استان انتخابی محل خدمت  مراجعه نمایند. قبل از تاریخ ذکرشده از هرگونه مراجعه خودداری شود. بنابراین در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه و زمان دقیق تحویل مدارک می توانید با سامانه در ارتباط باشید.

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 97-98

پذیرفته شدگان آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه ، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، کلیه دواطلبان آزمون قوه قضاییه که به نتایج آزمون معترض هستند، می‌توانند تقاضای کتبی به آدرس پستی: تهران – خیابان حافظ – روبروی دانشگاه امیرکبیر – پلاک ۴۴۵ – معاونت منابع انسانی قوه قضاییه – طبقه چهارم – دبیرخانه مرکزی – کدپستی ۱۵۹۹۶۵۳۳۱۶ از طریق پست ارسال نمایند.

اعتراضات حضوری و یا تلفنی پاسخ داده نخواهد شد. در ضمن به اعتراضاتی که بعد از تاریخ ذکر شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
داوطلبانی که شماره پرونده یا داوطلبی خود را فراموش کردند و نمی‌توانند از نتیجه آزمون مطلع شوند با سازمان سنجش آموزش کشور تماس حاصل نمایند.
پس از اتمام مهلت مذکور کلیه اعتراضات جهت رسیدگی به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد شد.

در صورت داشتن هرگونه اعتراض به نتایج آزمون قوه قضاییه می توانید، از طریق ارتباط باسامانه در خواست اعتراض به نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه در سال 97-98 را مطرح کنید و در صورت قابل قبول بودن، اطلاعات لازم را در رابطه با زمان و نحوه نوشتن متن اعتراض به نتایج آزمون قوه قضاییه از سامانه دریافت نمایید.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه