ثبت نام جدید سهام عدالت (ثبت نام جا مانده ها)

تاريخ : 18 بهمن

اعلام ثبت نام جدید سهام عدالت و کسانی که از ثبت نام جا مانده اند به زودی اعلام خواهد شد.

ثبت نام جدید سهام عدالت (ثبت نام جا مانده ها), پورتال خبری فرهنگی گهر

سهام عدالت

جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفتگویی با اشاره به اینکه ثبت نام جدیدی در سامانه سهام عدالت نداریم، اظهار داشت:وضعیت مشمولان ۴۷ میلیونی که ثبت نام کردند باید مشخص شود ، بنابراین زمان دقیق ثبت نام سری جدید مشمولین سهام عدالت بعد از سامان دهی سری قبلی و پرداخت سود در نیمه دوم سال صورت خواهد گرفت.ثبت نام جدید سهام عدالت (ثبت نام جا مانده ها), پورتال خبری فرهنگی گهر

سهام عدالتسهام عدالت

وی عنوان کرد:مشمولان پس از ثبت اطلاعات خود باید ۱۵ روز بعد از آن بار دیگر به سامانه مراجعه کنند تا اگر مشکلی وجود نداشت، اطلاعیه سازمان خصوصی سازی برای آنها ارسال شود.

سبحانی در خصوص زمان واریز سود مشمولان تصریح کرد:قرار است این سود تا پایان شهریور ماه به حساب مشمولان واریز شود که البته این امر منوط بر برگزاری جلسه شورای اصل ۴۴ است.

فتنی است؛ مبلغ سود واریزی با توجه به استعلام سهام عدالت و میزان سهامی که به نام هر فرد است، متغیر خواهد بود. اما مشخص است که اگر کسی سهام یک میلیون تومانی را به طور کامل در اختیار داشته باشد، سود بیشتری دریافت خواهد کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. سیما

    سلام ثبت نام اعضای جدید کی مشخص میشه؟

  2. علیرضا تابشیان

    سلام طبق اعلام بایستی سایت تا پایان وقت ۹۷/۷/۳۰ جهت ثبت نام باز باشد که این امکان فراهم نیست جهت اضافه کردن اعضای خانواده
    با تشکر

    1. baran

      سلام ، سایت فقط برای ثبت شماره شبا باز هست و امکان ثبت نام جدید نیست

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي