تنظیمات بسته های اینترنت رایتل

تاريخ : 20 بهمن

امروزه همه افراد اینترنت همراه دارند، عده ای از سیم کارت های ایرانسل، عده ای از سیم کارت های همراه اول و برخی نیز از سیم کارت رایتل بسته اینترنت تهیه می کنند. گهر در این بخش تنظیمات بسته های اینترنت رایتل را شرح می دهد.

تنظیمات بسته های اینترنت رایتل, پورتال خبری فرهنگی گهر

تنظیمات بسته های اینترنت رایتل

بسته های اینترنت دایمی و اعتباری

با پایان یافتن حجم اینترنت بسته آغازین، شما می‌توانید مطابق نیاز خود، هر یک از بسته‌های مندرج در جدول زیر را خریداری و به میزان قابل توجهی در هزینه مصرفی اینترنت، صرفه جویی نمایید. در صورت خرید بسته‌های بلند مدت، امکان استفاده از حجم ترافیک رایگان ویژه وب‌سایت و اپلیکیشن‌های آپارات، آپارات کودک و فیلیمو نیز به‌صورت هدیه در نظر گرفته شده است.

برای خرید و فعال‌سازی هر کدام از بسته‌ها می‌توانید از یکی از روش های زیراستفاده نمایید:

  • خرید از طریق سامانه کد دستوری USSD) *142#)
  • خرید از طریق وب‌سایت رایتل/ صفحه اصلی خرید بسته
  • خرید از طریق سامانه مدیریت حساب
  • خرید از طریق سامانه پیام کوتاه ۲۰۲۰
  • فروشگاه های رایتل
  • مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات

* ساعات افت مصرف از ۲:۰۰ الی ۸:۰۰ بامداد می‌باشد.

** حجم ترافیک اختصاصی هدیه رایتل، ویژه استفاده از وب سایت ها و اپلیکیشن های آپارات، آپارات کودک و فیلیمو در نظر گرفته شده است؛ به این ترتیب که در زمان استفاده شما مشترک عزیز، از وب سایت ها و اپلیکیشن های مذکور، از حجم ترافیک اختصاصی هدیه کسر می گردد.

توجه:

احتمال تغییر در سرعت اینترنت، بر اساس ترافیک شبکه و در مناطق جغرافیایی مختلف وجود دارد.

استفاده از حجم ترافیک بسته‌های اینترنت، تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل های نوین ارتباطی رایتل (۳G/4G) امکان‌پذیر است. در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت، تحت پوشش خدمت رومینگ ملی (شبکه نسل دوم / ۲G اپراتورهای میزبان) مطابق تعرفه های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.

برخورداري از خدمات سرويس اينترنت نسل چهارم رايتل بدون نياز به تعويض سيم­کارت با قرار داشتن در محدوده پوشش دهي ۴G و فعال بودن تنظيمات اينترنت نسل چهارم دستگاه شما در کليه طرح هاي رايتل فراهم مي باشد.

اعلام جزئیات قیمت و حجم بستههای اینترنت سیمکارتهای رایتل

بسته‌های اینترنت سیم کارتهای دائمی و اعتباری

در دو سیم کارت اعتباری و دائمی رایتل در صورت استفاده از بسته‌های اینترنتی با سرعت‌های مختلف، قیمت‌ها به ازای مدت زمان مورد نیاز و حجم درخواستی، لحاظ می‌شوند و میزان قیمت و حجم در هر دو  سیم کارت‌ها یکسان است؛ به طور مثال، بسته‌ی اینترنتی پایه ۷ روزه با سرعت ۱۲۸ کیلو بیت بر ثانیه ۳۰ هزار ریال و بسته‌ی اینترنتی پایه ۳۰ روزه، ۱۲۵ هزار ریال است.

بسته‌ی اینترنت حرفه‌ای ۳۰ روزه با حجم ۴ گیگابایت نیز با مبلغ ۳۷۰ هزار ریال در اختیار مشترکان قرار دارد.

گفتنی است؛ بسته‌ی اینترنت حرفه‌ای در صورت قرار گرفتن در محدوده‌ی تحت پوشش ۳G با همین قیمت، ولی با سرعت اینترنت ۳G لحاظ می‌شود. هم‌چنین حجم افزایشی برای استفاده از اینترنت برای دارندگان سیم‎کارت‌های دائمی و اعتباری با اعتبار یک ماه به ازای هر یک گیگابایت، مبلغ ۱۰ هزار تومان است.

در صورت اتمام حجم هر یک از بسته‌های بلند مدت مصرفی (۹۰ روز و بیشتر) پیش از انقضای اعتبار بسته، ادامه استفاده از خدمات به دو طریق امکان پذیر است:
۱.    خرید مجدد بسته
۲.    خرید حجم افزایشی

اگر مشترکان بسته‌های اینترنتی ۳۰ روزه را به صورت ۹۰ و ۱۸۰ روزه خریداری کنند، می‌توانند به ترتیب از شش درصد و ۱۰درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

هزینه‌ی استفاده عادی از اینترنت ۳G با سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل برای هر کیلوبایت، ۰.۵ ریال است:

بسته‌های اینترنت سیم کارت دیتا

در سیم کارت دیتا که مخصوص استفاده پیامکی و اینترنت است، مشترکان در ازای خرید و انتخاب بسته‌ی اینترنت پایه ۱۵ روزه، با حجم ۰.۵ گیگابایت در مدت زمان ۱۵ روز، موظف به پرداخت ۲۷۰ هزار ریال هستند.

اگر بسته اینترنت حرفه‌ای ۳۰ روزه با حجم ۵ گیگابایت را انتخاب کنند، ۵ گیگابایت حجم هدیه در ساعات شبانه‌ی هدیه گرفته و در مجموعه ۶۲۰ هزار ریال خواهند پرداخت. در این سیم کارت نیز، امکان تغییر سرعت اینترنت حرفه‌ای ۳G، بنابر مناطق مختلف وجود دارد.

سیم کارت رایگان با تخفیف نیم‌بها در خرید مودم دانگل

برای خرید بسته‌ی اینترنتی یک ساله ویژه دانگل به همراه سیم کارت رایگان دیتا، اینترنت پایه با حجم ۱۵ گیگابایت و حرفه‌ای با حجم ۲۰ گیگابایت با مدت مصرف یک سال با قیمت ۱۴۵ هزار تومان و ۲۲۵ هزار تومان عرضه می‌گردد.

گفتنی است؛ در صورتی که مشترکان اقدام به خرید یک ساله‌ی بسته‌ی اینترنت، مودم USB نسل سوم ۳G و سیم کارت نمایند، سیم کارت دیتای رایگان و مودم با ۵۰ درصد تخفیف به آنان ارائه می‌شود.

اینترنت رای فای با تخفیف ویژه

در بسته بلندمدت رای فای به همراه سیم کارت رایگان، دو بسته‌ی اینترنت حرفه‌ای ۲۷۰ روزه با حجم ۱۸ گیگا بایت و یک سله با حجم ۲۵گیگا بایت وجود دارد که هزینه‌ی خرید آن‌ها به ترتیب، ۳۲۰ و ۳۶۵ هزار تومان است. لازم به ذکر است که تخفیف خرید رای فای تنها در صورت خرید بسته‌های اینترنتی ۹۰ و ۱۸۰ روزه امکان‌پذیر است.

بسته‌های مصرفی اینترنت در سیم‌کارت‌های دیتا به قرار زیر است:

قیمت بسته‌ی اینترنت پایه ۱۵ روزه با سرعت ۱۲۸ کیلو بیت بر ثانیه و حجم ۵/۰ گیگابایت، ۷۰ هزار ریال است.

اینترنت حرفه‌ای یک ماهه با حجم ۵ گیگا بایت به همراه ۵ گیگابایت حجم هدیه‌ی شبانه و با سرعت ۱۰۲۴ کیلوبیت بر ثانیه نیز با قیمت ۴۲۰ هزار ریال قابل خریداری است.

حجم افزایشی

در صورت اتمام حجم هر یک از بسته‌های بلندمدت مصرفی، مشترکان می‌توانند از طریق خرید مجدد بسته یا خرید حجم افزایش نسبت به تمدید بسته مورد نیاز خود اقدام نمایند. لازم به توضیح است که قیمت حجم افزایشی برای کلیه سرعت‌ها در سیم کارت دیتا، یکسان محاسبه می‌شود:
هزینه‌ی استفاده‌ی عادی از اینترنت ۳G با سیم کارت دیتا رایتل نیز مانند دو سیم کارت دیگر به ازای هر کیلوبایت، ۰.۵ ریال است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي