X بستن تبليغات
مرکز ترجمه گهر
مطالب پيشنهادي

تغییر آدرس کارت سوخت

تاريخ : ۱۰ شهریور
بازديد : 50

برای تغییر آدرس کارت سوخت و مدارک لازم جهت ثبت نام کارت هوشمند سوخت و یا صدور المثنی کارت سوخت با مطلب ما همراه باشید تا به تمام سوالات شما پاسخ داد شود…

تغییر آدرس کارت سوخت

kart sokht تغییر آدرس کارت سوخت

 

بر اساس اطلاعیه شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی، همه مالکان خودرو باید نسبت به پیگیری کارت سوخت المثنی یا اصلی (epolic.ir) و ثبت نام کارت سوخت خودرو شخصی (بنزین و گازوئیل) و موتور سیکلت اقدام کنند.

مدارک لازم خدمات کارت هوشمند سوخت

۱- حضور مالک وسیله (درصورت عدم حضورمالک، ارایه وکالت‌نامه‌ای که در آن کلمه کارت سوخت به صراحت ذکر شده باشد)
۲- اصل و کپی کارت یا سند یا بنچاق خودرو
۳- شناسنامه یا کارت ملی مالک یا وکیل ایشان جهت احراز هویت
۴- ارائه آدرس کامل پستی به همراه کد پستی و شماره ملی مالک در صورت تغییر آدرس مالک(کارت سوخت برای مالک صادر می گردد)
۵- همراه داشتن بیمه نامه ماشین الزامی می باشد.
۶- پرداخت مبلغ زیرکه از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر دریافت می‌شود:
توجه : هزینه ثبت درخواست المثنی یا تغییر آدرس کارت هوشمند سوخت ۱۵۰۰۰ ریال می باشد.
توجه : واریز از طریق اینترنت، عابربانک و فیش واریزی بانک به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
مبلغ پرداختیصاحب حساب
۱۰۰،۰۰۰ ریال
(ده هزار تومان)
شرکت ملی پخش وپالایش فرآورده های نفتی

توجه: برای خودروهای با پلاک قدیمی کارت المثنی صادر نمی‌گردد.

بخوانید :   تبریک روز هوشبری ، تبریک روز بیهوشی

توجه: هر خدمتی که متعاقب آن به متقاضی پرینت ارایه شود، به ازاء هربرگ مبلغ آن جداگانه اخذ می گردد. هر برگ پرینت اضافه، خدمات اجرائیات (بیش از سه برگ) ۱۵۰۰۰ ریال می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سؤال، پیشنهاد یا انتقاد پیرامون سامانه هوشمند سوخت می‌توایند با مرکز تماس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شماره ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نمایید.

پاسخ گویی به برخی سوالات مربوط به کارت هوشمند :

تغییر آدرس کارت سوخت

مدارک مورد نیاز  برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی چیست؟

پاسخ: مدارک لازم جهت درخواست المثنی جهت ارائه در دفاتر عبارت است از:

– کارت شناسائی خودرو

– مدارک شناسائی مالک خودروشامل کارت ملی ، گواهینامه یا گذرنامه( جهت اشخاص حقیقی) ویا معرفی نامه رسمی شرکت یا سازمان ( جهت اشخاص حقوقی)

– مبلغ۱۰۰,۰۰۰ ریال به حساب جام ۵۰/۱۱۹۴۳۳۴ از طریق پوز بانک ملت  مستقر در دفاتر پلیس ۱۰+

–  ارائه کد ملی

در صورت مفقود شدن کارت هوشمند سوخت برای در خواست المثنی و جلوگیری از مصرف سهمیه چه باید کرد؟

 پاسخ : با در دست داشتن کارت شناسایی خودرو و مدارک هویتی مالک به یکی از دفاتر خدمات امور مشترکین ( مستقر در دفاتر پستی یا پلیس +۱۰ ) مراجعه و ضمن جهت اعلام مفقودی کارت هوشمند سوخت درخواست المثنی نمائید .

پس از اعلام مفقودی ( ثبت گزارش مفقودی در دفاتر ) چه مدت طول می کشد تا کارت به اصطلاح باطل شود  ؟

 پاسخ: در حال حاضر بین ۱۲تا ۲۴ ساعت

آیا پس از ثبت گزارش مفقودی در صورتی که کارت هوشمند سوخت پیدا شود امکان فعال شدن دوباره کارت هوشمند سوخت وجود دارد؟

 پاسخ : طی شرایط زیر امکانپذیر می باشد :

۱- از کارت در جایگاه استفاده نشده باشد.

 ۲- درخواست صدور المثنی نشده باشد.

 ۳- بیش از ۴ ساعت از زمان گزارش مفقودی نباید گذشته باشد.

 ۴- پس از لغو گزارش مفقودی به مدت ۳ روز نباید از کارت در جایگاه استفاده شود.

آیا برای تغییر نشانی در دفاتر پلیس+۱۰ و پست هزینه ای دریافت می شود ؟

 پاسخ:  خیر – جهت ، جستجو و بروزرسانی آدرس در نرم افزار cco هزینه ای دریافت نمی شود .

آیا برای تغییر نشانی در دفاتر پلیس+۱۰ و پست حضور  مالک  الزامی و سند خودرو  باید قطعی باشد است ؟

 پاسخ: مراجعه حضوری دارنده خودرو ضروری نیست. برای تغییر نشانی ارائه اصل شناسنامه مالکیت یا بنچاق خودرو و مدارک شناسایی متقاضی تغییر نشانی، کفایت  و با وکالتنامه نیز تغییر نشانی امکانپذیر ست.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي