تعبیر خواب ته دیگ ، تعبیر ته دیگ در خواب

اگر خواب ته دیگ دیده اید می توانید در ادامه تعبیر ته دیگ در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب ته دیگ یا تعبیر ته دیگ در خواب

تعبیر خواب ته دیگ ، تعبیر ته دیگ در خواب

تعبیر دیدن ته دیگ در خواب بیانگر غم و اندوه است. این ته دیگ‌ها می‌توانند شامل ته دیگ همه غذاها مانند ماکارونی، برنج و… گردد. البته بایستی بدانید به گفته منوچهر مطیعی تهرانی تعبیر دیدن ته دیگ با تعبیر خواب ته چین متفاوت است.

تعبیر خواب ته دیگ

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ته دیگ ابتلا و غم پایان کارها است. اگر کار مهمی در دست انجام داشته باشید و به خواب ببینید که ظرفی پر از ته دیگ مقابل شما نهاده‌اند خواب شما خبر می‌دهد که در پایان آن کار گرفتار ملال و غم می‌شوید.

تعبیر خواب خوردن تـه دیگ

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: ته دیگ غم مالی است نه عاطفی و احساسی و به زبان دیگر (کاسه کوزه ای) است که بر سر بیننده خواب شکسته و در پایان کار همه گناهان شکست و ناکامی را به گردن خورنده ته دیگ می‌افکند. چنانچه در خواب ببینیم ته دیگ از دیگ می‌کنیم و می‌خوریم با غم و غصه ای که اتفاق و دنباله‌اش به ما رسیده دست و پنجه نرم می‌کنیم.

تعبیر خواب ته دیـگ برنج

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
  • اگر در خواب ببینیم که پلو پخته و بخشی بزرگ از آن ته دیگ شده خبر ازشکست و ناکامی در کاری است که به آن امید زیاد داشتیم و داریم. چنانچه خانمی درخواب ببیند پلوی او ته دیگ شده به شوهرش زیان مالی وارد می‌آید و اگر خودش فعالیت مالی داشته باشد زیان متوجه بیننده خواب خواهد شد.
  • ته دیگ در خواب ما هر چه سیاه تر و کلفت تر باشد بدتر است.
  • اگر در خواب چلو را سفید و بدون ته دیگ ببینید خوب است.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه