تعبیر خواب اسید ، تعبیر اسید در خواب

تاريخ : 17 مرداد

اگر خواب اسید دیده اید می توانید در ادامه تعبیر اسید در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب اسید یا تعبیر اسید در خواب

تعبیر خواب اسید ، تعبیر اسید در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

تعبیر خواب اسید و دیدن آن در خواب

آنلی بیتون می‌گوید: نوشیدن هر چیز در خواب که خاصیت اسیدی داشته باشد، نشانه آن است که در آینده نگرانی و اضطراب فراوانی خواهید داشت.
درکتاب سرزمین رویاها آمده است: خواب اسید: به وعده‌هایتان عمل خواهید کرد.

علامه طباطبایی می‌گوید: 

  • اگر خواب دیدی دست راست شما با اسید سوخته است و یا گوشت بدنتان ریخته به این علامت است که تلاش‌ها و زحمات شما برای رسیدن به بعضی از مقاصد به یکباره بر باد می‌رود و غم و رنج بر شما چیره می‌شود.
  • اگر دیدی دست چپ شما بواسطه‌ی این حادثه می‌سوزد به این علامت است که در زمینه‌ی عشق با بدشانسی‌های مختلفی رو به روی می‌شود.
  • اگر ببینی هر دو دستت با اسید سوخت بیانگر این است مصیبت بدختی و گرفتاری‌های مختلفی راه به زندگانی شما باز میکنند و برای مدتی غمگین و نومید از زندگی می‌شوید.
یونگ می‌گوید: دیدن اسید در خواب بیانگر احساس تنفر، خشم، و یا انتقام است. صداقت و راستی شما ممکن است مورد سوال قرار گرفته یا در معرض خطر باشد. تعبیر دیگر این است که، دیدن اسید در خوابتان بیانگر این است که شما دستخوش یک موقعیت یا یک فرد شده اید. خواب ممکن است، استعاری باشد، سمبلی از یک اثر منفی در زندگی تان باشد. چیزی یا کسی دارد شما را ذره ذره میخورد و از بین می برد. خواب دیدن اینکه شما اسید می نوشید بیانگر این است که شما از نظر احساسی، فلج شده اید و نیاز دارید که یاد بگیرید که چگونه خود را ابراز کنید.

تعبیر خواب خوردن مشروبات الکلی

بیتون می‌گوید: اگر زنی خواب ببیند مشروب الکلی می‌نوشد، معنایش این است که احتمال دارد برای رفع اختلافات دیگران میانجی شود و در این راه سلامتش به خطر بیفتد.

تعبیر خواب اسید سمی

آنلی بیتون: دیدن خواب اسیدهای سمی، نشان می‌دهد که خیانتی که بر علیه شما شکل می‌گیرد، افشاء خواهد شد.

تعبیر خواب استفاده از اسید

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:
  • آزمایشی با اسید انجام می‌دهید: بواسطه قولی که داده‌اید خطری شما را تهدید می‌کند.
  • از اسید استفاده می‌کنید: از مهلکه ای که در آن هستید صحیح و سالم خارج می‌شوید.
  • دیگران از اسید استفاده می‌کنند: مرگ یک دشمن.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي