تعبیر خواب اسباب کشی ، تعبیر اسباب کشی در خواب

اگر خواب اسباب کشی دیده اید می توانید در ادامه تعبیر اسباب کشی در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب اسباب کشی یا تعبیر اسباب کشی در خواب

تعبیر خواب اسباب کشی ، تعبیر اسباب کشی در خواب

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ آمده است که: دیدن اسباب منزل در رویا نمایانگر طرز فکر و رفتاری است که خانواده یا زندگی درون خانه در شما شکل گرفته‌اند، به ویژه اگر در رویا یکی از اسباب منزل خانوادگی و یا خانه مسکونی گذشته خود را دیده باشید، نگرش‌ها و باورهایی که ذهنمان را با آن‌ها مبلمان و فرش می‌کنید.
این رویا می‌تواند درباره عقایدی باشد که درباره خودتان دارید و یا تصوری که از خود در ذهن‌تان پروراندید.

تعبیر خواب اسباب کشی

خالد اصفهانی گوید: اگر بیند به خانه بزرگ‌تری اسباب کشی کرد دلیل آن است که اشتیاق زیاد برای پر معنا کردن و مفهوم دادن به زندگی دارد.
 جابر مغربی گوید:
  •  اگر فردی در خواب ببیند که مشغول جمع آوری وسایل منزل خودش است تا این وسایل را به خانه ای دیگر انتقال دهد بیانگر این است که در آینده ای نزدیک خبرهای خوشی به وی می رسد که این خبرها باعث خوشحالی خواب بیننده می شوند.
  • تعبیر خواب اسباب کشی همچنین می تواند نشانه کسب مال حلال و دگرگونی در اوضاع زندگی خواب بیننده باشد.
ابن سیرین می‌گوید:
  • اگر فردی در خواب ببیند که مرده ای در حال اسباب کشی به خانه ای جدید می باشد بیانگر این است که از طرف فرد بیگانه ای به خواب بیننده آسیب جدی وارد می شود
  • اگر خواب بیننده در خواب ببیند که به آن فرد مرده برای اسباب کشی کردن کمک می کند بیانگر این است که وی به بیماری سختی مبتلا خواهد شد.

تعیبر خواب اسباب کشی مرده

شیخ طوسی می‌گوید:
  • دیدن اسباب کشی مرده در خواب دارای تعبیر خوبی نیست و تعبیر این خواب نشانه رخ دادن اتفاق هایی تلخ و ناگوار برای خواب بیننده است.
  • اگر فردی در خواب زن یا دختر مرده ای را در حال اسباب کشی ببیند بیانگر این است که در آینده مشکلاتی برای خواب بیننده پیش می آید.
  • اگر فردی در خواب ببیند که مرده ای برای انجام اسباب کشی از وی کمک می خواد بیانگر این است که تلاش های خواب بیننده بی ثمر خواهند ماند.

تعبیر خواب اسباب کشی به خانه قدیمی

دانیال کرمانی می‌گوید: 

  • تعبیر خواب اسباب کشی کردن به خانه قدیمی بیانگر این است که از طرف همسر خواب بیننده به وی ضربه ای وارد می شود و علاوه بر این روح و روان بیننده خواب آشفته می شود دیدن این خواب می تواند نشانه بوجود آمدن اختلاف های شدید در بین زن و شوهر نیز باشد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که همسر یا فرزندانش در حال اسباب کشی برای رفتن به خانه دیگری هستند و خواب بیننده فقط آن ها را نگاه می کند بیانگر این است که وی در آینده با مشکلاتی رو به رو خواهد شد که به مبارزه با این مشکلات می پردازد.

دیدن اسباب کشی کردن خود در خواب

آنلی بیتون می‌گوید: اگر در خواب خود را مشغول اسباب کشی دیدید، نشانگر آن است که به زودی اتفاقاتی رخ می‌دهد که مجبور می‌شوید، حالت مبهم خود را تغییر دهید.
برخی معبران معتقدند که دیدن این گونه خواب‌ها، صرفا به منزله اشاره ای از ضمیر ناخودآگاهتان به همین مضمون است. شما درگیر فعالیت های زیاد و متعددی هستید که احتمالا لازم است برخی از آنها را جمع آوری کرده و رهایشان نمایید.این رویا می‌تواند درباره عقایدی باشد که درباره خودتان دارید و یا تصوری که از خود در ذهنتان پروراندید.
در سرزمین رویاها آمده:
اشیایی را به وسیله نخ بسته بندی می کنید: سلامتی شما به خطر می افتد.
اعضای خانواده شما چیزی را بسته بندی می کنند: پول.
یک بسته بندی کاغذ دیواری: نگرانی ها باعث کاهش وزن شما خواهند شد.
کارگران در حال بسته بندی: شانس در کار.

اثاثیه زیبا : درآمد مالی شما کافی خواهد بود.

اثاثیه معمولی: شما به طبقه متوسط تعلق دارید.

تعبیر خواب اسباب خانه

در سر زمین رویاها آمده:

۱- اسباب آشپز خانه: فقر

۲- لوازم التحریر: خطر خیانت

۳- اسباب فلزی : مرگ

۴- اسباب چوبی: از ولخرجی‌های بیهوده بپرهیزید

۵- اسباب سربی: ثروت

۶- اسباب و آلات می سازید: رنج و ناکامی

۷- اسباب چینی : بیماری

شما فروشنده اسباب هستید: باید رنج‌های بسیاری را تحمل کنید .

تعبیر خواب اسباب زیبا

در سر زمین رویاها آمده:

یک زن ثروتمند اثاثیه زیبا دارد: او مرتکب دیوانگی خواهد شد .

یک شخص از طبقه متوسط خواب اثاثیه زیبا ببیند: شانس بزرگ در عشق.

یک کارمند دفتری خواب اثاثیه منزل زیبا ببیند: موفقیت مالی.

 

تعبیر خواب تمیز کردن اسباب خانه

لیلا برایت می‌گوید: تمیز کردن اثاثیه‌ی خانه در خواب، نشانه‌ی بهبود اوضاع اقتصادی است.

 

تعبیر خواب اسباب کشی دیگران 

علی مدنی می‌گوید: اگر دیدی دیگران مانند دوست آشنا پدر مادر برادر یا خواهر و …می‌خواهند منزل جدید را به قصد رفتن به مکانی تازه تمیز و یا مرتب نمایند و تمام وسایل آن را جمع کنند خود را برای رفتن به مسافرت اماده کنید چرا که چند معبر نامی اسباب کشی دیگران را به معنی رفتن به سفر معنی کرده اند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه