بهترین قرص چربی سوز برای خانم ها

تاريخ : 7 اسفند

بعد از روش های گیاهی و خانگی برای کم کردن وزن و چربی سوزی ، در مطلب امروز میخواهیم بهترین قرص چربی سوز برای خانم ها را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که در کنار ورزش به نتیجه ی مطلوب خود برسید.

بهترین قرص چربی سوز برای خانم ها

بهترین قرص چربی سوز برای خانم ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

شرکت آمریکایی ناترکس بنیانگذار کپسولهای چربی سوز مایع و جامد و عنوان دار تولید بهترین و بیشترین مدل های چربی سوز برای بانوان و آقایان ورزشکار شرکت سازنده این محصول قوی است . چربی سوز LIPO 6 Black Hers با قدرت بالایی که دارد برای بانوان ورزشکار طراحی شده و ما به هیچ عنوان استفاده از این مکمل چربی سوز را برای بانوانی که بدون ورزش می خواهند لاغر شوند را توصیه نمی کنیم.

در بین مکمل های چربی سوز شرکت ناترکس مکمل های چربی سوز دیگری هم هستند که برای ورزشکاران خانم که ورزش حرفه ای سختی انجام نمیدهند مناسب است اما چربی سوز LIPO 6 Black Hers فقط برای بانوان ورزشکار حرفه ای است .

مدت زمانی که بصورت مداوم هم ورزش می کنید درمصرف این مکمل باید مورد توجه قرار بگیرد به این شکل که افراد آماتور که مدت زمان کمتر از ۴ ماه ورزش می کنند بهتر است از این مکمل استفاده نکنند ، البته این موضوع دلیلی برای داشتن عوارض جانبی برای مصرف کنندگان نیست و نباید ترسی در بین ورزشکاران بانو بوجود بیاورد ، بسته بندی مشکی این محصول هم نباید مانعی برای مصرف ورزشکاران بانو باشد .

بهترین قرص چربی سوز برای خانم ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

چربی سوز lipo 6 لیپو ۶

ورزشکارانی خانمی که از این مکمل در کنار رژیم غذایی استفاده کردند بیش از ۹۰% رضایت از این مکمل داشته اند اما ورزشکارانی که بدون رعایت رژیم غذایی از این مکمل ها استفاده می کنند شاید به دلیل علم پایین و نداشتن صبر کافی از مصرف این مکمل دلخوشی ندارند . استفاده از مکمل های چربی سوز lipo6 باید با صبر و حوصله همراه باشد، البته صبر و حوصله ای که بسیار ارزشمند است چون نتایج خارق العاده استفاده از این مکمل که ۱% هم بازگشت ندارد بسیار شیرین است .

لیپو ۶ بلک شرکت ناترکس طراحی و بسته بندی مفهومی هم دارد و رنگ قوه ای این مکمل نشانگر از بین برنده چربی های قهوه ای اطراف شکم و پهلو است که با هیچ چربی سوز دیگری از بین نرفته است اما لیپو ۶ بلک ادعا دارد که می تواند با قدرت مثال زدنی خود از پس تمام چربی ها بر بیاید .

بهترین قرص چربی سوز

بهترین قرص چربی سوز برای خانم ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

ویژگی های اصلی LIPO 6 Black Hers :

* قدرت مثال زدنی در تخریب چربیهای قهوه ای

* قدرت بسیار بالا در چربی سوزی

* راه رهایی از بن بست کاهش وزن

* بدون عوارض

* مناسب برای بانوان ورزشکار حرفه ای و نیمه حرفه ای

* سرعت بالا در تاثیرگذاری بدلیل فرم مایع کپسول ها

* بدون بازگشت

* و …

بهترین قرص چربی سوز برای خانم ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

لیپو ۶ بلک بانوان

برای استفاده و بهره گیری بیشتر از LIPO 6 Black Hers باید به نکات زیر توجه نمود :

۱ – سعی کنید در طول روز مصرف مایع ها و آب را افزایش دهید تا در روند چربی سوزی با این مکمل سرعت بخشیده شود

۲ – افراد زیر ۱۸ سال و خانم هایی که از بیماری های قلبی یا فشار خون بالا رنج میبرند از این چربی سوز استفاده نکند.

۳- ورزش هوازی معجزه چربی سوزی است به همین دلیل بصورت هرمی از مدت زمان کم تا زیاد ورزش هوازی داشته و آن را افزایش دهید.

۴ – شیوه تمرینی خود را تغییر داده و ورزش هوازی را به پایان تمرین خود منتقل کنید

۵ – فرقی نمی کنه ایروبیک ، بیلاتس ، زومبا یا بدنسازی داشته باشید فقط ورزش هوازی رو فراموش نکنید

۶ – رعایت رژیم غذایی اصل اساسی کاهش وزن و چربی سوزی است به همین دلیل چربی سوزی و کاهش وزن بدون داشتن رژیم غذایی مناسب غیر ممکن است .

قرص چربی سوز برای خانم ها

بهترین قرص چربی سوز برای خانم ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

روش مصرف صحیح LIPO 6 Black Hers : 

بهترین روش برای مصرف LIPO 6 Black Hers استفاده از روش هرمی ۲ مرحله است ، هفته اول ۱ عدد بصورت ناشتا و ۲ عدد ۲۰ دقیقه قبل از تمرین و از هفته دو تا هفته پایانی ۲ عدد صبح ناشتا و ۲ عدد ۲۰ دقیقه قبل از تمرین . به هیچ عنوان مصرف این محصولات را از ۴ کپسول فراتر نبرید . برای افرادی که چربی بالایی دارند بهتر است مدت زمان مصرف بیشتر شود یعنی ۸ هفته متوالی از این مکمل استفاده کنند .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي