از شیث رضایی چه خبر؟/عکس های اینستاگرامی

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : از شیث رضایی چه خبر؟/عکس های اینستاگرامی
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

شیث رضایی از فصل ۸۳ عضو تیم پرسپولیس تهران بود. وی در نیم فصل دوم سال ۸۶ – ۸۷، به دستور افشین قطبی سرمربی تیم پرسپولیس از این تیم اخراج شد. این اخراج به معنای بازیکن آزاد اعلام شدن او نبود، شیث رضایی از حضور در تمرینات پرسپولیس و مسابقات منع شد. پس از دربی شصت و نهم و اتفاقات آن بازی توسط علی دایی، سرمربی پرسپولیس کنار گذاشته شد اما به دنبال سه شکست پیاپی این تیم در لیگ برتر و دریافت ۷ گل در دو بازی، دایی بالاخره موافقت کرد که کاپیتان تیمش مجددا در تمرینات حاضر شود.

او که بعد از اتفاقات لیگ دوازدهم و محرومیتش از پرسپولیس اخراج شده بود به تیم های شهرداری تبریز ، مس کرمان و راه آهن پیوست.

شیث که در راه آهن با مربی گری حمید استیلی از این تیم اخراج شد با آمدن فرهاد کاظمی دوباره به ترکیب این تیم بازگشت.

او در اینستاگرام فعالیت های زیادی دارد و از زندگی شخصی اش عکس هایی را منتشر می کند.او که در دوران حرفه ای ورزشی اش همواره دچار حاشیه بود به نظر می رسد همچنان دور حاشیه را خط نکشیده است.

شیث رضایی تصویری از خودش را کنار فرید صعودی و رضایا منتشر کرد که او را در باشگاه نوین کاپ نشان می‌دهد.
.

 از شیث رضایی چه خبر؟/عکس های اینستاگرامی

شیث رضایی که  به گفته خودش معمولا خیلی بیش از اندازه در معرض قضاوتهای دیگران قرار می‌گیرد با قرار دادن تصویری از نمای بسته صورتش این اصل بدیهی اما فراموش شده را یادآور شد که هیچ کس در جایگاهی نیست که دیگران را قضاوت کند.

 از شیث رضایی چه خبر؟/عکس های اینستاگرامی

شیث رضایی همچنین با گذاشتن پستی در اینستاگرام آرزو کرد که در ماه رمضان برای هوادارانش اتفاقات قشنگی بیفتد و برای آنها پر از برکت باشد

 از شیث رضایی چه خبر؟/عکس های اینستاگرامی

فصل پیش برنامه نود به بهانه دیدار مس و پرسپولیس با یک هوادار کرمانی مصاحبه کرد که از شدت علاقه به شیث رضایی نام این بازیکن را روی پسرش گذاشته بود. شیث هم تصویر شیث کوچک (فرزند هوادارش) در اینستاگرام قرار داد.

از شیث رضایی چه خبر؟/عکس های اینستاگرامی

شیث رضایی در زمان حمید استیلی از راه‌آهن جدا شده بود بعد از روی کار آمدن فرهاد کاظمی دوباره به این تیم برگشت. با این حال شیث که تقریبا در تمام طول این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد در زمان حضور کاظمی روی نیمکت راه‌آهن، فرصت بازی پیدا نکرد و فقط چند بار در لیست 18نفره قرار گرفت. هرچند در لیگ فرصت بازی برای فرهاد کاظمی به کاپیتان سابق پرسپولیس دست نداد اما او در بازگشت از تعطیلات زیر نظر این مربی تمرین کرد. شیث با قرار دادن پستی در اینستاگرام با تمجید از فرهاد کاظمی نوشت که او اهل پاچه خواری نیست اما این مربی از نظر اخلاقی و معرفتی بی نظیر است.

در این عکس او در کنار مهرداد اولادی و امیر تتلو خواننده زیر زمینی قرار دارد و به نظر می رسد رفاقتی با این خواننده جنجالی دارد.رفاقت تتلو با پیام صادقیان نیز باعث حواشی زیادی برای پیام و پرسپولیس شد.

از شیث رضایی چه خبر؟/عکس های اینستاگرامی

از شیث رضایی چه خبر؟/عکس های اینستاگرامی

او با انتشار عکسی از لوگوی باشگاه پرسپولیس ارادت خود را به این باشگاه نشان داد و گفت اون دنیا هم پرسپولیس است.

از شیث رضایی چه خبر؟/عکس های اینستاگرامی

با توجه به زندگی روزمره شیث و تفریحاتش به نظر می رسد او دیگر جایی در سطح اول فوتبال ایران ندارد و بازگشت به تیم محبوبش برایش رویا خواهد بود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه