آدرس امامزاده داوود تهران + معرفی مسیر ماشین رو و پیاده

آرامگاه امامزاده داوود که یکی از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام می باشد که در منطقه کن تهران واقع شده است.
این امامزاده که در زمان قاجار یکی از امامزاده های معروف تهران بود همچنان یکی از امامزاده های پر رفت و آمد پایتخت می باشد.

آدرس امامزاده داوود


در ادامه آدرس این امامزاده را از دسترسی ها و مسیرهای مختلف برای شما کاربران محترم تهیه کرده ایم.

آدرس امامزاده داوود تهران از سه مسیر مختلف

 آدرس امامزاده داوود مسیر اول ماشین رو

این مسیر احتمالا بهترین مسیر برای دسترسی به امامزاده داوود است. کافی است در بزرگراه آبشناسان، با رسیدن به فلکه اول شهران به سمت فلکه دوم شهران بپیچید. از آنجا به بعد مسیر «سولقان» در شمال تهران را در پیش بگیرید. با طی کردن این مسیر حدود چهل دقیقه تا یک ساعت می‌توانید به امامزاده داوود برسید.

آدرس امامزاده داوود مسیر دوم ماشین رو

از انتهای بزرگراه یادگار امام به سمت «فرحزاد» بروید و جاده فرحزاد به امامزاده داوود را در پیش بگیرید. این مسیر پس از ۱۵ کیلومتر به «تپه سلام» می‌رسد که اولین جایی است که می‌توان گنبد امامزاده را از دور دید.

مسیر پیاده رو و کوهنوردی

اما خیلی‌ها هم هستند که با کوهنوردی به امامزاده داوود می‌رسند. برای این کار می‌توانید با تله کابین توچال که از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر تهران هم است، به سمت ایستگاه هفت بروید و از آنجا مسیر را به سمت قله کوه توچال طی کنید. با یافتن جاده، تا قله «شاه نشین» در پشت روستای «شهرستانک» مسیر را ادامه دهید. با دور زدن در اطراف این قله می‌توانید به امامزاده داوود برسید. راستش را بخواهید، این کار برای خیلی‌ها سخت است، ولی سختی کوهنوردی چند ساعته با زیارت حضرت امامزاده داوود به شیرینی تبدیل خواهد شد و خستگی را فراموش خواهید کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه