پشيماني مهاجم استقلال از رد پيشنهاد مس

 همان روزي كه پرويز مظلومي جانشين محمود ياوري در مس كرمان شد يك ليست براي خريد هاي نيم فصل به مديرعامل نارنجي پوشان كرمان داد كه آرش برهاني در سرليست فهرست او بود.

 پشيماني مهاجم استقلال از رد پيشنهاد مس

در آن برهه برهاني بازيكن نيمكت نشين استقلال بود و انتظار مي رفت در تعطيلات نيم فصل بدون هيچ مشكلي اين بازيكن كرماني به زادگاهش برگردد. اما گلزني در دو بازي متوالي مقابل سايپا و تراكتورسازي نظر برهاني را كاملا تغيير داد.

با توجه به خداحافظي مجيدي از ميادين او احساس كرد در نيم فصل دوم به او بازي بيشتري به عنوان بازيكن ثابت مي رسد از اين رو به پيشنهاد مس جواب منفي داد.

گفته مي‌شد كه مسي ها براي يك فصل و نيم حاضر بودند مبلغ قابل توجهي را به برهاني بدهند اما برهاني كه خواب حضور در جام جهاني را مي ديد ريسك ادامه حضور در استقلال را به جان خريد و حالا جواب كاملا براي او معكوس است.

گويا قلعه نويي به فوتبال درگيرانه اولادي و قاضي عقيده بيشتري دارد و بعيد است فعلا برهاني در تركيب اصلي آبي پوشان قرار بگيرد. در روز بازي با فجر هم آرش به عنوان بازيكن ذخيره وارد ميدان شد اما عملا هيچ كارايي در زمين مسابقه نداشت.

قطعا او بيشترين ضربه را از جدايي جباري از استقلال خورد. هيچ يك از هافبك هاي استقلال قابليت ارسال پاس هاي تو در و ناگهاني شماره هشت سابق تيم شان را ندارند و در چنين فضايي برهاني مجبور است تا پايان فصل، نيمكت نشيني را به جان بخرد.

او روز گذشته در مصاحبه اي عنوان كرد قصد بر هم زدن آرامش تيمش را ندارد از اين رو فعلا اعتراضي به شرايطش ندارد اما از دست دادن جام جهاني و همچنين جايگاه ثابتش در خط حمله استقلال چيزي نيست كه آرش را تا پايان فصل ساكت نگه دارد.

 منبع:خبرپو

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه