هواوی در حال ساخت گوشی مشابه نوت 5 سامسونگ

در این مطلب به جزییات خبر ساخت گوشی مشابه نوت ۵ سامسونگ توسط کمپانی هواوی می پردازیم. با ما همراه شوید

کمپانی چینی هوآوی در حال ساخت گوشی مشابه نوت ۵ سامسونگ است.

با فناوری Palm Rejection کاربر می‌تواند در یک دست قلم دیجیتال را بگیرد و با دست دیگر صفحه نمایشگر را بدون اینکه چیزی لمس شود، نگه دارد. هوآوی می‌خواهد گوشی مشابه نوت۵ اما با قلمی متفاوت عرضه کند. فبلت ها ۳۵ درصد فروش بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده و هوآوی می‌خواهد از این بازار عقب نماند.

از سوی دیگر سامسونگ اعلام کرده می‌خواهد برنامه‌ای مشابه برنامه لیزینگ آیفون را برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ راه‌اندازی کند. در لیزینگ اپل کاربر با پرداخت ماهیانه ۳۵ دلار می‌تواند هرسال گوشی جدید دریافت کند.

اما مایکروسافت که ۶ اکتبر برنامه رونمایی از گوشی‌های هوشمند خود را دارد ظاهراً قصد عرضه گوشی لومیا ۵۵۰ را نیز در کنار مدل ۹۵۰ دارد. فروشنده سوئیسی با لو دادن مشخصات فنی ۵۵۰ آن را دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل می‌داند که ۸ گیگ حافظه داخلی با سی پی یوی ۱.۱ گیگاهرتزی کورتکس A7 دارد. ۱ گیگ رم (حافظه موقت) ، دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی ، باطری ۱۹۰۵ میلی‌آمپری و اتصالات LTE از دیگر ویژگی‌های آن است.

روز ششم همچنین نسل دوم «مایکروسافت بند» نیز رونمایی می‌شود که ظاهراً نمایشگری خمیده دارد. این محصول مایکروسافت در مجموعه فناوری‌های پوشیدنی برای تناسب‌اندام و سلامت کاربر طراحی‌شده است.

لومیا ۵۵۰

هواوی در حال ساخت گوشی مشابه نوت 5 سامسونگ, پورتال خبری فرهنگی گهر

مایکروسافت بند با نمایشگر خمیده

هواوی در حال ساخت گوشی مشابه نوت 5 سامسونگ, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي