نازنین افشین جم دوست دختر سابق ربع پهلوی/عکس

همانطور که در سال 1387 سرویس جاسوسی انگلیس موسوم به MI6 برای تاثیرگذاری و جنگ روانی علیه مردم ایران اقدام به راه‌اندازی شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی کرد، که پس از انتخابات و شروع فتنه به خوبی از اقدام هدفدار دشمن خبیث ایران اسلامی پرده برداشته شد. آن‌ها قصد داشتند با استفاده از این شبکه تلویزیونی با تبلیغات بر روی یک کاندیدای خاص و همچنین القای دروغ تقلب در انتخابات و کشته سازی پس از انتخابات پروژه براندازی نرم را که در برخی کشورهای مدل چون گرجستان و اکراین پیاده کرده بودند را در داخل ایران نیز پیش ببرند.

اکنون نیز با نزدیک شدن دوباره به انتخابات ریاست جمهوری همچنانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در فرمایشات ابتدای سالشان رد حرم رضوی اشاره فرمودند که به مسائل کشورمان فقط خودمان نگاه نمی‌کنیم بلکه دشمن هم به خوبی مسائل ما را دنبال می‌کند و اتفاقا دشمن در مساله انتخابات خیلی بیشتر از مردم ایران مسائل را دنبال می‌کند.

پس از آن‌که دشمنان ملت ایران مشاهده کردند که راه‌اندازی تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی چه تاثیری در شروع و سپس هدایت فتنه در سال 88 داشت به این نتیجه رسیدند که برای اثر گذاری در انتخابات پیش رو نیز باید از همین طریق ضمن هیجانی کردن فضای سیاسی کشور اهداف شوم خود را پیش ببرند.

نازنین افشین جم دوست دختر سابق ربع پهلوی/عکس

دالایی لاما از رهبران براندازی نرم و جاسوس سیا- نازنین افشین جم دوست دختر سابق ربع پهلوی

درهمین راستا در ابتدا اقدام به راه‌اندازی تلویزیون رها با مدیریت امیرحسین جهانشاهی کردند. وی که مدیریت تشکیلات موسوم به موج سبز را بر عهده دارد با نفوذ سردار مدحی به عمق این پروژه تمام برنامه‌های آنان نقش برآب شد. پس از آن تلویزیون ایران فردا با مدیریت جاسوس چندجانبه سیا، موساد، MI6 و عربستان یعنی علی‌رضا نوری‌زاده و با همکاری عناصر اخراجی از صدای آمریکا و مهاجرانی برای اثرگذاری در انتخابات راه‌اندازی شد.

رادیو تندر وابسته به گروهک تروریستی تندر -انجمن پادشاهی- نیز که مدتی تعطیل شده بود با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوباره فعالیت خود را از سر گرفته تا باردیگر برخی را برای انجام اقدامات وحشیانه و تروریستی خود اغوا نماید. در آخرین اقدام سلطنت‌طلبان ورشکسته ساکن در کانادا اقدام به راه‌اندازی تلویزیون نگین کردند. این تلویزیون توسط نازنین افشین‌جم دوست دختر ربع پهلوی و همسر فعلی وزیر دفاع کانادا اداره می‌شود و در طول روز 3 ساعت برنامه دارد. این تلویزیون برای جذب مخاطب و ترویج فحشا و بی‌عفتی بخش ویژه‌ای را در جدول پخش روزانه خود به برنامه‌های غیراخلاقی و منافی عفت اختصاص داده است. این تلویزیون همچنین یکی از پشتیبان‌های مالی جشنواره دختر شایسته در کانادا است. انتخاب دختر شایسته یکی از برنامه‌های بود که در رژیم منحوس پهلوی با هدف ترویج بی‌حیایی در جامعه انجام می‌شد.

خاطر نشان می‌شود که پس از فتنه 88 نیز برخی متواریان از کشور با همکاری هم‌قطارانشان در داخل اقدام به راه‌اندازی تلویزیونی به نام رسا کردند که پس از شکست مفتضحانه آنان در تحریم انتخابات مجلس نهم و حضور 65 درصدی مردم برای همیشه تعطیل شد و این عاقبت تمام شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان ضد انقلاب است که پس از مدتی به دلیل عدم اثرگذاری توسط اربابانشان تعطیل می‌شوند، حال باید دید که شبکه‌های نوظوهر فوق‌الذکر کی به تعطیلی کشیده می‌شوند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه