فاجعه ای بی رحمانه در اصفهان

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 9 بهمن

افرادی ناشناس با شلیک گلوله هفت روباه را کشته و پس از مثله کردن آنها را در معرض دید عموم قرار دادند.

از شهرستان کمشچه در حاشیه شهر اصفهان خبر می رسد، افرادی ناشناس ۷ قلاده روباه را با شلیک گلوله کشته و پس از بریدن دم آنها، اجساد این حیوانات را شبانه در حاشیه جاده در کنار هم ردیف کرده اند تا رهگذران، صبح روز بعد شاهد این کشتار بی رحمانه باشند.

فاجعه ای بی رحمانه در اصفهان, پورتال خبری فرهنگی گهر

بروز چنین کشتاری از حیات وحش کشور اگرچه بسیار تلخ، ولی کم سابقه و غیرمنتظره نیست اما معمولا شکارچیان غیرمجاز به منظور عدم پیگرد قانونی پس از کشتار جانوران سعی در مخفی یا معدوم نمودن باقیمانده لاشه، آثار و هرگونه ردی از بروز تخلف خود دارند.

لذا چیدن لاشه حیوانات کشته شده در کنار هم توسط متخلفین، در مکانی در معرض دید همگان، عملی عجیب، بی سابقه و از ابعاد مختلف قابل بررسی و بسیار بحث برانگیز است.

فاجعه ای بی رحمانه در اصفهان, پورتال خبری فرهنگی گهر

هویت و انگیزه عاملین این کشتار قبیح و ناپسند مشخص نیست و اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و سازمان محیط زیست تاکنون در این باره اظهار نظری انجام نداده اند.

 

منبع: جام نیوز

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. mmee

    چرا؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما انسانها چرا اینطور خوی وحشی گری داریم چرا باید یک حیوان را این چنین قتل عام کرد درمیان این حیوانات که کشته شدن روباه ماده هم وجود دارد آیا این روباه در لانه خود بچه ندارد آیا کسی چشم براه دارد آیا فرزندان این روباه هنوز منتظر مادرشان هستند . آیا هنوز منتظر پدر خانواده هستند.؟؟؟؟؟؟ جواب این سوال را آن کسی که ماشه را چکانده باید جواب بدهد ، بنظر من این قاتل چه فرقی با یک تروریست دارد یک تروریست آدم می کشد واین حیوان زبان بسته .

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي