مهناز افشار نقش اصلی یک فیلم تاجیکستانی

تاريخ : 6 اردیبهشت

در تازه ترین خبرها از مهناز افشار، بازیگر پرطرفدار ایرانی، باید گفت مهناز افشار نقش اصلی یک فیلم تاجیکستانی را بر عهده گرفته است. با سایت گهر برای خواندن خبر همراه باشید.

.

مهناز افشار نقش اصلی یک فیلم تاجیکستانی, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

 به گزارش گهر سینماخبر، از امروز ۵ اردیبهشت کار خود را آغاز می کند و در کنار فیلم های ایرانی و خارجی حاضر در جشنواره، حضور یک فیلم غیرایرانی با بازی مهناز افشار از نکات قابل توجه است.

این فیلم معلم نام دارد و محصول کشور تاجیکستان به کارگردانی ناصر صیدف است و مهناز افشار یکی از نقش های اصلی آن را بازی می کند.

“معلم” داستان زندگی یک معلم و فرزندانش را در روزگار بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی روایت می کند. بار روایی اصلی فیلم هم بر دوش پدر داستان و فراق یکی از پسرانش است.

عبدالکریم ماشرابو، مراد اوریبو و فریدون رحمت اف دیگر بازیگران معلم هستند.

این فیلم که در بخش “جلوه گاه شرق” جشنواره حضور دارد، شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۴ و دوشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سینما آزادی نمایش خواهد داشت.

بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر پس از تفکیک از بخش ملی که هر ساله در دهه فجر دایر است امسال برای اولین بار با دبیری علیرضا رضاداد از ۵ تا ۱۲ اردیبهشت در تهران برگزار می شود و محل اصلی برگزاری جشنواره پردیس سینمایی ملت است.

افتتاحیه این جشنواره امروز ساعت ۱۷ در فضای باز پردیس سینمایی ملت تهران برگزار می‌شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي