ماجرای اقدام غیراخلاقی میلاد کی مرام

تاريخ : 25 آبان

به تازگی خبرهایی مبنی بر اینکه میلاد کی مرام از بازی در مقابل یک بازیگر ناشناخته خودداری کرده است شنیده می شود. در این مطلب جزییات این خبر را بررسی می کنیم.

ماجرای اقدام غیراخلاقی میلاد کی مرام, پورتال خبری فرهنگی گهر

ماجرا از این قرار است، میلاد كى مرام كه در این فیلم نقش كوتاهى به عهده دارد و طبق قرار باید در دو سكانس بازى مى كرد. اولین سكانس بدون مشكل فیلمبردارى شد اما دومین سكانس كه در آن كى مرام باید با یك بازیگر نه چندان شناخته شده درگیر مى شد مشكلاتى براى عوامل فیلم به وجود آورد.

میلاد كى مرام پیش از فیلمبردارى این سكانس اعلام مى كند حاضر نیست از یك بازیگر ناشناخته فحش و كتك بخورد و این سكانس را بازى نمى كند. تلاش هاى كارگردان و دیگر عوامل نتیجه نمى دهد و این سكانس فیلمبردارى نمى شود.

حال كارگردان یا باید این سكانس ها را با یك بازیگر دیگر مى گرفت اما این كارگردان تصمیم جالبى گرفت و اعلام كرد همان یك سكانس فیلمبردارى شده را در فیلم قرار مى دهد و مسئولیت ناقص ماندن نقش به عهده كى مرام است.

باید تا زمان نمایش فیلم منتظر ماند و دید آیا كارگردان بر سر حرفش خواهد ماند یا به طور كلى بازى این بازیگر را از فیلم خذف مى كند.

پیش از این و قبل از انقلاب نیز بازیگران مطرح و قهرمانان فیلم هاى آن زمان حاضر به كتك خوردن از بازیگران ناشناخته و سیاهى لشكرها نبودند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي