فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱

تاريخ : 17 دی

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین: رویای شما این است که بتوانید موارد غیر قابل اجتناب را به تعویق بیندازید. اما در واقع این خیال جزئی از تصورات و رویاهای شماست. اگر می‌خواهید که همیشه کار درست را انجام دهید مخصوصا زمانی در موارد بسیار مهمی مانند وضعیت اقتصادی و مالی،‌ سعی می‌کنید که راحت ترین کار را انتخاب کنید. راه حل‌های موقتی به همان مقدار مشکل ساز است که کنار کشیدن از موقعیت،‌ پس مبارز درونی تان را به کمک بگیرید و لحظه حال را اداره کنید چون این تنها فرصتی است که شما دارید.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

اردیبهشت: لمس کردن زمین سخت و محکم زیر پاهایتان باعث می‌شود این احساس به شما دست بدهد که این توانایی را دارید از نبود امکانات که برای داشتن یک بنیاد محکم لازم و ضروری است، پریشان شوید،‌ بتوانید از پس کارهایتان برآیید. معمولا، ‌بعضی تغییرات قابل پیش بینی هستند،‌ اما زمانی که زندگی شما ملایم و دارای آرامش است شما بهتر می‌توانید کارهایتان را انجام داده و از موقعیتی که در پیش رو دارید آگاه شوید.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

خرداد: اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید، ‌می‌توانید کاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله‌ای از اتفاقات آرام پیش می‌رود،‌ افکار شما شتاب گرفته و آنها می‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت‌ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی که می‌کنید باشید،‌ اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید،‌ بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

تیر: بعضی وقت‌ها برایتان آسان نیست که بتوانید ادعای درستی از کاری که انجام داده‌اید داشته باشید. شما اغلب مایل هستید که کمتر پرخاشگر باشید به خاطر اینکه مقابله مستقیم بسیار دشوار است. اکنون، به هر حال،‌ می‌توانید بر دوستان و همکلاسی‌هایتان تکیه کنید برای اینکه در جنگ و مبارزه اخیر از شما حمایت کنند. به نظر نمی‌رسد که این کار تفریح باشد، اما شما حداقل می‌فهمید که تنها نیستید.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

مرداد: به نظر می‌رسد امروز از آن روزهایی باشد که می‌دانید دقیقا چه می‌خواهید و چه چیزی لازم است در محل کار انجام دهید و در کارتان پیش بروید و آن را به اتمام برسانید. متاسفانه،‌ ممکن است شما مجبور شوید که یک دعوت اجتماعی داشته باشید یا در غیر اینصورت یک فعالیت خوش آیند را به تاخیر می‌اندازید، اما شما همیشه قادر هستید که تفریح و گردش تان را به روز دیگری موکول کنید. پس سعی نکنید که حقایق را تغییر دهید و آنها را به تعویق بیندازید. زمانیکه شما کاری را شروع می‌کنید،‌ کارهای روزانه تان بیش از آنچه که انتظار دارید شتاب می‌گیرند.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

شهریور: پیشرفت‌های استوار روز شما را طولانی‌تر از آن می‌کنند که شما سعی نکنید که بخواهید کارها را سریع انجام دهید. با عجله کار کردن مشکلاتی بوجود می‌آورند که بعدها آن مشکلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می‌گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند، ‌شما زمانی برای کارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز کنید. تکیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است که تمام کار را به پایان برسانید.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

مهر: ممکن است امروز قدری ناامید شوید چون دارید تلاش می‌کنید که کاری را که روزهای قبل شروع کرده بودید را به پایان برسانید. سرعت اتفاقات اکنون آهسته‌تر از همیشه است و اگر چه شما از نیروی بی قید خود لذت می‌برید، اما ترجیح می‌دهید وظایف تان را انجام دهید پس می‌توانید زمان کمی را برای خود باشید. برای خود راه‌های میان بُر تعیین نکنید چرا که بعدها مجبور خواهید شد که آنها را نادیده بگیرید.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

آبان: قرار گرفتن در یک ریتم قابل تحمل امروز احساس خوبی به شما می‌دهد،‌ چون شما از اینکه مدام چرخی را بچرخانید که به هیچ جایی نمی‌رسد خسته شده‌اید. در نهایت این احساس به شما دست خواهد داد که دارید به جایی می‌روید، دیگران ممکن است از شما بخواهند که آهسته تر حرکت کنید، آهسته تر از آن که شما دوست دارید حرکت کنید. با این کار نجنگید؛‌ کائنات به شما فرصتی می‌دهد که بتوانید انرژی خود را دوباره تامین کنید.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

آذر: امروز نمی‌تواند روزی باشد که شما بخواهید از آن لذت ببرید ‌و حتی اگر امروز برای یک مدت طولانی زیاد به یاد ماندنی نباشد، شما می‌توانید در مراحلی که جلوی روی شماست به پیشرفتی محکم و استوار دست پیدا کنید. برای سلامت ماندن بدن تان می‌توانید از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید یا تمرینات ورزشی انجام دهید که تاثیرات بلند مدت بر بدن و سلامتی شما داشته باشد. سر و سامان دادن به زندگی، ارسال نامه‌ها ‌یا انجام کارهای روتین و خسته کننده می‌تواند راه مفیدی برای این است که امروز را به روزی مفید وخود را به فردی عملگرا تبدیل کنید. قاطع  و استوار کار کردن امروز خوش آیندتر از این است که بهره‌وری داشته باشید اما به صورت کوتاه و پی در پی!

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

دی: تعیین کردن اهداف خود و اینکه سریع برای رسیدن به آنها تلاش را شروع کردن، نیرویی است که امروز کائنات به شما می‌دهد. اما انتظار نداشته باشید که بتوانید به راحتی و بدون تلاش به آنها دست پیدا کنید. شما باید بسیار تلاش کنید و مطمئن باشید که پاداش آن بعد از محقق شدن کارتان به شما خواهد رسید. خوشبختانه،‌ با ورود ماه به پنجمین خانه اهداف شما، ‌این مژده را به شما می‌دهیم که به زودی به نیات خود دسترسی پیدا می‌کنید.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهمن: بعضی اوقات دوست دارید که تغییرات را بهم بزنید فقط به خاطر اینکه عادت خود را بشکنید. اما امروز اوضاع پایدار و ثابت می‌تواند احساس خوبی برایتان داشته باشد. با رابطه استوار که با آنچه که انجام می‌دهید دارید قوت قلب پیدا می‌کنید و با دیدن اینکه دارید نتیجه زحمات خود را می‌گیرید شادمان خواهید شد. ممکن است دوست داشته باشید که مقداری به خودتان استراحت بدهید چرا که به نظر می‌رسد که اوضاع دارد خوب پیش می‌رود، اما الان زمان مناسبی برای تنبلی نیست. شما بعدها زمان زیادی برای استراحت و آرامش خواهید داشت.

فال روزانه یکشنبه 17 دی ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

اسفند: معمولا، وقتی کسی از شما انتقاد می‌کند، باعث می‌شود روحیه شما تضعیف شود. اما کلمات ناخوشایند یک دوست می‌تواند امروز به شما القا کند که شنونده بهتری باشید و راهنمایی بهتری برای قلب‌تان بخواهید. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس در شما افزایش یابد. این می‌تواند فرصتی برای‌تان بوجود آورد که بتوانید پیشرفتی اساسی در خود ایجاد کرده که تاثیر مثبتی بر شما داشته باشد و رابطه شما را با دیگران بهبود بخشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي