ساعت هوشمند جدید HOT

آیا فیلم های جیمز باند را به خاطر دارید که وی به نوعی از طریق ساعت خود با سایرین صحبت می کرد؟ ساعت هوشمند جدیدی با نام HOT Watch طراحی شده است که با استفاده از آن میتوان شبیه جیمز باند با سایرین صحبت کرد!

 

ساعت هوشمند جدید HOT

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ این ساعت جدید که توسط لابراتوار فنی PH طراحی شده است، مجهز به یک میکروفن و یک اسپیکر جهت دار بوده و به کاربر این امکان را می دهد که تنها با گرفتن دست خود در کنار گوشش به تماس ها پاسخ دهد. این کار ممکن است برای کسانی که با این تکنولوژی آشنا نیستند خنده دا به نظر برسد اما در هر صورت تکنولوژی جدیدی است و قطعا برای سایرین جالب خواهد بود. کلمه HOT در اسم ساعت، مخفف تکنولوژی Hand On Talk می باشد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید آن است که ساعت خود را از طریق بلوتوث به گوشی هوشمندتان متصل کنید. هنگامی که تماسی دارید صدا با برخورد به کف دست شما به سمت گوش هدایت می شود و نیازی به هدفون یا هدست جداگانه ای نیست. شرکت سازنده ساعت معتقد است کیفیت صدا برای شما و نیز برای تماس گیرنده به اندازه کافی مطلوب می باشد.

ساعت هوشمند جدید HOT

برای وصل تماس نیز هم می توان از طریق لمس کردن صفحه ساعت و هم می توان با فعال کردن قابلیت Gesture فقط با بالا آوردن دست این کار را انجام داد.  اگر قابلیت gesture (حرکات بدن) فعال شود همچنین می توانید با تکان دادن دست، تماس را به پست صوتی منتقل کنید.

این ساعت هوشمند اکثر قابلیت های یک گوشی هوشمند را دارا می باشد، از قبیل: پیامک متنی، خواندن ایمیل، گوش دادن به موسیقی و غیره. اپلیکیشن های دیگری نیز مانند وضعیت آب و هوا، وضعیت بورس، تقویم، اخبار، اتصال به شبکه های اجتماعی مانند تویتر و فیس بوک در دسترس می باشد.

ابعاد این ساعت ۱٫۳*۱٫۷*۰٫۳ اینچ، صفحه نمایش آن ضد انعکاس نور، دارای دو پردازنده: Cortex M3 برای اکثر کارها و DSP برای تماس ها، بلوتوث و کارکردهای صوتی.

قیمت این ساعت ۱۱۹ دلار برای پیش خرید بوده و انتظار می رود در ماه دسامبر در بازارها ارائه شود.

منبع: worldit.ir
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه