اعتراض مازندرانی ها به پخش “پایتخت 3”

50 نفر از مردم مازندران پیش از ظهر پنج شنبه در انتقاد به پخش سریال «پایتخت 3» مقابل استانداری مازندران تجمع و تحصن کردند و خواستار توقف پخش سریال شدند.

اعتراض مازندرانی ها به پخش “پایتخت 3”
این عده نسبت به ادبیات بکار گرفته شده در این سریال، تمسخر و هجو موجود، انعکاس نادرست سنت ها و آداب و رسوم مازندران و ناآشنایی تولیدکنندگان با فرهنگ استان اعتراض داشته و خواهان توقف پخش آن شدند.

سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در پیگیری خبرنگار مهر درباره سریال «پایتخت 3» با بیان اینکه این سریال هدف و پیام ندارد، اظهار کرد: هزینه‌هایی که برای این سریال شده است در واقع صرف سرمایه‌های نظام است بدون اینکه فایده آموزنده ای داشته باشد.

حسینی یادآور شد: این سریال هیچ پیامی را دنبال نمی کند و اصالت ندارد و وقتی موضوعی اصالت ندارد، نمی توان به جزییات آن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در این سریال موارد مثبتی از جمله احترام به خانواده و بزرگترها وجود دارد، گفت: این نکات مثبت به برخی زوائدی آمیخته شده که آسیب‌زا است.

سریال «پایتخت 3» به کارگردانی سیروس مقدم هر شب از شبکه اول سیما پخش می شود

منبع: مهر

 

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. جواد راد says:

    دوستان منتقد، این سریال طنزه،مستند نیست که شما دارید جدی میگیرید. از ویژگیهای مهم طنز خنده دار بودن، اغراق و تفاوت نسبی آن با واقعیت است. اگر این طور باشد که شما می گویید خود فارس ها بیشتر از بقیه حق اعتراض دارن، تو بیشتر طنزها فارس ها انسانهایی دست و پا چلفتی، چاپلوس، زیراب زن، اهل جدل و حاشیه و لاف زن نشان داده می شوند که در شأن فارس های شریف و فهیم کشور عزیزمان نیست!!!!!!!!