هزینه صدور کارت سوخت در سال 98

کارت سوخت که راهکاری برای کنترل مصرف و کاهش قاچاق سوخت معرفی می‌شود، قرار است دوباره مهمان ایرانیان شود. هزینه صدور کارت سوخت در سال چقدر خواهد بود ؟ موضوع امروز مطلب ما…

هزینه صدور کارت سوخت در سال 

کارت سوخت که راهکاری برای کنترل مصرف و کاهش قاچاق سوخت معرفی می‌شود، قرار است دوباره مهمان ایرانیان شود. اما در این بین هستند افرادی که یا کارت سوخت خود را گم کرده و یا رمز آن را فراموش کرده‌اند و لازم است پیش از اجرای این طرح، برای تهیه کارت جدید اقدام کنند.

هزینه صدور کارت سوخت در سال 

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه و یا کد دستوری #4* به‌ منظور دریافت کارت سوخت تقاضای خود را ثبت کنند.

این اطلاعیه تأکید می‌کند مالکان خودروهای عمومی، دولتی و مالکان خودروها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس+10 درخواست خود را ثبت کرده‌اند، نیاز به مراجعه به سامانه را ندارند و کارت سوخت آنها به نشانی ایشان ارسال خواهد شد.

لازم به یاد آوری است مراحل ثبت‌ نام صرفاً غیر حضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود.

هزینه صدور کارت سوخت 98

برای دریافت کارت سوخت المثنی چهار روش در نظر گرفته شده که افراد هر یک کدام که مایل باشند می توانند اقدام کنند. هزینه دریافت کارت سوخت در سه روش رایگان است و در یکی از روش ها برای صدور کارت سوخت المثنی مالکان خودرو باید 33 هزار تومان جهت صدور کارت سوخت جدید بپردازند.
در روش اول مالکان خودرو و موتور سیکلت می توانند به سایت خدمات دولت همراه مراجعه کنند و با ثبت اطلاعات خودرو، شماره تماس و کارت بانکی نسبت به تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت اقدام کنند و در این صورت دیگر نیازی به دریافت کارت سوخت جدید نیست.
روش دوم نیز از طریق اپلیکیشن دولت همراه است که همان فرآیند اتصال کارت بانکی به کارت سوخت انجام می شود. و در نهایت در
روش سوم با ارسال کد *4# شهروندان می توانند کارت بانکی را به کارت سوخت تبدیل کنند.
زمان بندی تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت + جدول
اما در روش چهارم که همان شیوه قدیمی است باید به دفاتر پلیس + 10 مراجعه شود و پس از ارائه مدارک و پرداخت مبلغ 33 هزار تومان، پس از یک هفته کارت سوختجدید صادر و به آدرس مالکان خودرو و موتور سیکلت ارسال می شود.
با توجه به سهولت روش های بدلیل کارت بانکی به کارت سوخت پیشنهاد می شود افراد از این راه ها استفاده کنند تا از صرف هزینه اضافی هم جلوگیری شود.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه