عکس / زاینده رود جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد

زاینده رو مجددا پس از ماهها جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد

دریچه های سد زاینده رود که بعد از گذشت حدود چهار ماه مجددا بازگشایی شده بود، سبب شد تا دوباره مردم اصفهان جاری شدن رودخانه در شهرشان را به تماشا بنشینند. زاینده رود که از دو روز پیش راه خود را برای رسیدن به مزارع شرق اصفهان در پیش گرفته و راهی اصفهان شده بود، اکنون بعد از شهر درچه و بیشه ناژوان اصفهان، به ورودی اصفهان رسیده است.

همزمان با جاری شدن مجدد رودخانه در شهر اصفهان مردم اصفهان در مسیر آب قرار گرفته و از زنده شدن مجدد زاینده رود استقبال کردند. عکس‌های کاظم قانع عکاس ایرنا، فرزاد خبوشانی عکاس ایسنا، علی خدایی عکاس تسنیم و آزاده عزیزیان عکاس ایمنا از استقبال اصفهانی ها از زاینده رود را در زیر می بینید.
عکس / زاینده رود جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد عکس / زاینده رود جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد عکس / زاینده رود جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد عکس / زاینده رود جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد عکس / زاینده رود جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد عکس / زاینده رود جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد عکس / زاینده رود جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد عکس / زاینده رود جان تازه گرفت و چراغ سی و سه پل را روشن کرد

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه