طنز فوتبالی ؛ آلمان ایرانی وار بزریل را شکست داد !

طنز؛ آلمان ایرانی وار بزریل را شکست داد !

طنز فوتبالی ؛ آلمان ایرانی وار بزریل را شکست داد !

مجید درفشانی : اولا ما باید برای اسکولاری تصمیم بگیریم نه او برای ما. بعد هم به نظر من اسکولاری از کره ماه بازیکن نیاورده بود در حالی که باید از کره ماه بازیکن می‌آورد و چون نیاورد 7 تا گل خورد. در ضمن آلمان با سیستم پرسپولیس دهه 60 بازی کرد و برد.


حمید جمالی: من بازی را آنالیز کردم. حتی تماشاگران را نیز آنالیز کرده‌ام. خانواده بازیکنان برزیل را هم آنالیز کرده‌ام. به نظر من برزیل باید 12 به 7 می‌برد اما اسکولاری تیم را دفاعی چیده بود. طبق آنالیز من نیمار مصدوم نبود و می‌توانست بازی کند. به نظرم اسکولاری آنالیز بلد نیست.


امین ارگ‌نویی: برزیل راحت می‌توانست آلمان را ببرد. آلمان تیم نیست. این سیستمی که الان یواخیم لو دارد به کار می‌گیرد همان سیستمی است که قبلا لیپی از دست من کپی کرده بود.


هایلی‌سخن: برزیل را دست بچه می‌دادند می‌توانست همین تعداد گل را بخورد. اسکولاری باید اعدام بشود. بازی آلمان تحت تاثیر بازی 6 بر 2 ایران کره‌جنوبی بود.


میقاتیان: اسکولاری باید به بازیکنان شوک وارد می‌کرد. نکرد. باخت.


عمو: من نه به دستور فدراسیون آمدم و نه به دستور فدراسیون رفتم. خبر دارم سفارت آلمان فیلم کل بازی‌های راه‌آهن را از فدراسیون خریده بود. چرا نمی‌دانم!


کریم فیروزی: اتفاقا من حقوق‌دان نیستم، سرهنگم. ‌آلمان 2014 پاس 1993 است.


بیژن‌نسب: اتفاقا ما در سایپا قصد داشتم به هر تیمی 7 تا بزنیم. البته موفق نمی‌شدیم ولی ایده‌اش را داشتیم و آن را به فوتبال جهان معرفی کردیم.


باقی بقای‌تان!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند