شکل ناخن مورد علاقه تان را انتخاب کنید !! (انواع شکل ناخن)

تاريخ : 29 تیر

شکل ناخن مورد علاقه تان را انتخاب کنید !! (انواع شکل ناخن)

شکل ناخن مورد علاقه تان را انتخاب کنید !! (انواع شکل ناخن), پورتال خبری فرهنگی گهر

آیا می‌دانید کدام شکل ناخن برای مانیکور ایده‌آل شماست؟ ۵ نوع متفاوت شکل ناخن را کشف کنید و بیاموزید که چگونه آنها را سوهان بزنید.

بیضی

کناره های مخروطی شکل ناخن‌های بیضی، شکل زیبایی برای انشگتان خانمها می‌سازد.شکل بیضی، هم با ناخن‌های پهن و هم با ناخن‌های باریک‌تر همخوانی دارد، و با حالت مطبوع به طول ناخن هم می‌افزاید.

برای دستیابی به شکل بیضی، دیواره های کناری را سوهان بزنید تا مطمئن شوید صاف و هموار هستندسپس، دیواره‌های کناری را به شکل بیضی گردی فرم دهید، مطمئن شوید زوایای هر سمت باهم یکی باشد.

مربع

شکل مربعی با دیواره‌های مقتدرانه و نوک تیز و یا گرد شده، شکل ناخنی فرنچ کلاسیک مهیا می‌کنداین شکل، برای ناخن‌هایی که پایه‌ی بزرگ‌تری دارند ایده‌آل است، چرا که باعث خواهد شد ناخن کوتاه‌تر و باریک‌تر بنظر بیاید.

برای اینکه این شکل را بوجود بیاورید، کناره‌ی ناخن‌هایتان را سوهان بزنید تا مطمئن شوید با جلوی ناخنتان عمود شده استوقتی که به شکل مربعی کاملی رسیدید، سوهان را زاویه دهید و لبه‌های تیز ناخنتان را کمی گرد کنید.

مربع بیضی

ترکیب ظرافت ناخن بیضی با اقتدار ناخن مربع شکل، محبوب‌ترین شکل را برای اغلب ناخن‌ها بوجود می‌آورداول مربعی درست کنید که دیواره‌های مساوی و همواری داشته باشد.

حالا گوشه‌های ناخن را سوهان بکشید تا جلوی ناخنتان گرد و مورب شودیادتان نرود که به اقتدار دیواره‌های مربعی نیاز دارید، پس خیلی سوهان نزنید.

گرد

شکل گرد شکلی کاملاً محافظه کارانه است و برای مردان و آن‌هایی که ناخن‌های کوتاه دوست دارند، ایده‌آل استاین شکل هم با ناخن‌های پهن همخوانی بهتری دارد، و باعث خواهد شد ناخن باریک‌تر بنظر بیاید.

دیواره‌های ناخنتان را همچون شکل مربعی سوهان بزنید، سپس جلوی ناخنتان را آنقدر گرد کنید تا به دایره‌ی مورد نظر برسید!

بادامی یا تیز

ناخن بادامی یا تیز، سبکی محبوب برای کار کردن و طراحی روی ناخن است، بویژه در اروپای شرقی و آسیااین فرم ناخن میان افراد مشهور هم معمول است، مثلاً فرگی و لیدی گاگا اغلب ناخن‌هایشان این شکلی است.

در عین حال این شکل، مطلوب هر ظاهری نیستاین شکل افراطی، می‌تواند انگشتان شما را باریک و بلند نشان دهددیواره‌های ناخنتان را به طور مساوی سوهان بزنید و مخروطی درست کنید، تا نوک ناخنتان به تیزی مطلوب برسد.

شکل خود را انتخاب کنید

چگونه تصمیم می گیرید که کدام شکل مناسب شما است؟ اگر پایه‌ی ناخن شما پهن است، شکل مربع بیضی را تست کنیداگر ناخن‌هایتان را معمولاً کوتاه نگاه می‌دارید، شکل گرد بهترین گزینه برای استایل شما خواهد بود.

اگر انحنای زیاد دوست دارید، شکل بیضی یا گرد را امتحان کنیداما اگر با اشکال پهن و صاف بیشتر خوشید، ناخن مربعی یا مربع بیضی را تست کنیدحتماً راضی خواهید بود.

منبع :emrozonline

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي