شکست سنگین المان مقابل آرژانتین

تاريخ : 13 شهریور

شکست سنگین المان مقابل آرژانتین

آلمان و آرژانتین در دیداری دوستانه در شهر دوسلدورف به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر ۲ تیم آرژانتین به پایان رسید. این دو تیم در فینال جام جهانی هم برابر هم به میدان رفته بودند که آن بازی با برتری یک بر صفر آلمان به پایان رسیده بود و اکنون آرژانتین با این برد پرگل برابر ژرمن‌ها انتقام جام جهانی برزیل را از این تیم گرفت.

“آنخل دی‌ماریا” ستاره بی‌چون و چرای این دیدار بود که ۳ پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کرد و یک بار نیز توانست گلزنی کند. “سرخیو آگوئرو” در دقیقه ۲۰ پاس زیبای دی ماریا را به گل نخست بازی تبدیل کرد. “اریک لاملا” در دقیقه ۴۰ موفق شد پاس زیبای دی ماریا را به گل دوم آرژانتین تبدیل کند. البته آلمان هم تیم دست و پابسته‌ای نبود و توسط “ماریو گومس” ۲ بار صاحب فرصت گلزنی شد که با درخشش “سرخیو رومرو” این موقعیت‌ها از دست رفت.

شکست سنگین المان مقابل آرژانتین, پورتال خبری فرهنگی گهر
آرژانتین در دقیقه ۴۷ موفق شد با ضربه “فدریکو فرناندس” گل سوم خود را نیز به ثمر برساند و در دقیقه ۵۰ این آنخل دی‌ماریا بود که توانست بازی خوب را با گل چهارم آرژانتین تکمیل کند.

پس از این گل آلمان توانست به بازی برگردد و دو بار دروازه حریف خود را باز کند. “آندره شورله” در دقیقه ۵۲ توانست هفدهمین گل ملی خود را در چهلمین بازی ملی‌اش به ثمر برساند و “ماریو گوتسه” نیز در دقیقه ۷۸ گل دوم و آخر این دیدار را به ثمر رساند تا این بازی در نهایت با برتری ۴ بر ۲ آرژانتین به پایان برسد.

تیم ملی انگلیس نیز موفق شد با تک گل “وین رونی” در دقیقه ۶۸ که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، نروژ را شکست دهد تا خاطره بد جام جهانی برزیل را حداقل برای یک بازی به دست فراموشی بسپارد.

تابلوی نتایج

آلمان ۲ –آرژانتین ۴

روسیه ۴ – آذربایجان صفر

چک صفر – آمریکا یک

لیتوانی یک – امارات یک



منبع:isna.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي