رو شدن دست قاچاقچي بزرگ توسط سگ مواد ياب

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ 7 روز فعاليت فشرده ماموران خود را در راستاي جلوگيري از ورود و دستگيري قاچاچيان به نام مواد مخدر تشريح کرد. به گزارش ابتکار، سرهنگ اردشير مطهري در تشريح 7 روز…

رو شدن دست قاچاقچي بزرگ توسط سگ مواد ياب

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ 7 روز فعاليت فشرده ماموران خود را در راستاي جلوگيري از ورود و دستگيري قاچاچيان به نام مواد مخدر تشريح کرد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ اردشير مطهري در تشريح 7 روز فعاليت فشرده پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در 7 روز گذشته ماموران اين حوزه با تلاش شبانه‌روزي خود موفق شدند حدود 10 قاچاقچي اصلي و به نام مواد مخدر را شناسايي و دستگير کنند.

به گفته رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ همچنين از اين تعداد قاچاقچي حدود 540 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک، هروئين، حشيش، شيشه و چند دستگاه خودرو و دو قبضه سلاح جنگي کشف و ضبط گرديد.

سگ مواد ياب دست قاچاقچي بزرگ را رو کرد

سرهنگ مطهري درباره جزئيات توقيف کاميون حامل 85 کيلو گرم مواد مخدر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر با اشراف کامل اطلاعاتي خود موفق شدند تا از ورود يک کايون حامل مواد مخدر که از شهر‌هاي جنوبي جهت انتقال مواد به تهران به راه افتاده بود، آگاه شوند.

وي افزود: به دنبال اين موضوع ماموران سريعا در اتوبان خليج فارس کمين کرده و با يک عمليات طراحي شده قبل از اينکه اجازه هرگونه فراري و يا اقدامي را به راننده اين کاميون بدهند، وي را دستگير کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بازرسي بي‌نتيجه خودرو توسط ماموران اشاره کرد و گفت: ماموران به دليل اينکه مطمئن بودند اين کاميون حامل مواد مخدر است آن را جهت بازرسي دقيق تر به حياط پايگاه انتقال دادند.

سرهنگ مطهري افزود: در حالي که قاچاقجي بزرگ مواد مخدر هرگونه موادي را انکار مي‌کرد ماموران با استفاده از سگ‌ مواد ياب توانستند پس از چنيدن دقيقه فعاليت فشرده 88 کيلوگرم مواد مخدر را در مخزن سوخت کاميون که به شکل کاملا حرفه‌اي و پيچيده‌اي جاسازي شده بود، کشف و ضبط کنند.

اسکورت مواد مخدر به تهران

رئيس پليس مواد مخدر تهران بزرگ درباره جزئيات دستاورد ديگر ماموران اين حوزه گفت: چند شب گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر مشاهده کردند که يک دستگاه خودروي پژو 405 در حالي که توسط دو خودرو پرايد و تندر 90 اسکورت مي‌شود در حال عبور از عوارضي تهران- قم است.

سرهنگ مطهري ادامه داد: ماموران سريعا با مشاهده اين موضوع جهت دستگيري خودرو پژو 405 اقدام کردند و در نهايت پس از 45 کيلومتر تعقيب و گريز طاقت فرسا توانستند با شليک 14 تير جنگي و پنچر نمودن سه لاستيک خودرو، آن را متوقف کرده و راننده را در حالي که قصد فرار با پاي پياده را داشت دستگير و به مقر انتقال دهند.

اين مقام مسئول انتظامي اظهار داشت: ماموران در بازرسي از خودرو موفق شدند 158 مواد مخدر از نوع ترياک را کشف و ضبط کنند. همچنين دو خودرو اسکورت نيز شناسايي و رانندگان آن دستگير شدند.

دستگيري دو برادر مواد فروش

سرهنگ مطهري در خصوص جزئيات دستگيري دو برادر مواد فروش در شرق پايتخت گفت: دو برادر مواد فروش که مدت‌ها به صورت عمده به پخش مواد مخدر ترياک مشغول بودند، پس از اقدامات اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه مواد مخدر رديابي شدند.

وي ادامه داد: ماموران با گرفتن مجوز ورود به منزل، شبانه وارد منزل يکي از برادران شده و پس از دستگيري وي در بازرسي از منزلش حدود 88 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

همچنين ماموران در ادامه با ورود به منزل برادر کوچکتر توانستند پس از دستگيري وي حدود 6 کيلوگرم مواد مخدر ديگر نيز از منزل وي کشف و ضبط نمايند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پايان خاطر نشان کرد: تمامي متهمان حهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاء شدند.

منبع:پرشین وی

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه