دومین شکست رئال مادرید در فصل جدید

دومین شکست رئال مادرید در فصل جدید

هفته سوم رقابت‌های لیگای اسپانیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری سه دیدار دیگر ادامه یافت که در حساسترین بازی رئال‌مادرید در شهرآورد مادرید به دیدار آتلتیکومادرید رفت که این دیدار با برتری 2 بر یک شاگردان سیمئونه به پایان رسید تا رئالی‌ها دومین شکست خود را در رقابت‌های این فصل لیگا متحمل شود.

آتلتیکومادرید خیلی زود توانست به گل برسد. “تیاگو” روی یک ضربه کرنر در دقیقه 10 موفق شد دروازه “ایکر کاسیاس” را باز کند ولی رئالی‌ها که نمی‌خواستند بازنده این دیدار باشند و از حمایت هواداران خود بهره می‌بردند سراپا حمله شدند و سرانجام توانستند در دقیقه 25 به گل برسند. “کریستانو رونالدو” پرتغالی در محوطه جریمه آتلتیکومادرید سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. رونالدو این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. رئالی‌ها در نیمه نخست صاحب چند موقعیت گل دیگر شدند که “کریم بنزما” این فرصت‌ها را از دست داد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

دومین شکست رئال مادرید در فصل جدید

در نیمه دوم آتلتیکومادرید بازی بهتری را به نمایش گذاشت تا اینکه موفق شد در دقیقه 77 به گل دوم خود نیز دست یابد. “آردا توران” ترکیه‌ای که در نیمه دوم به میدان آمده بود موفق شد به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک آتلتیکومادرید به پایان برسد.

در دقایق پایانی این دیدار هواداران رئال به‌شدت بازیکنان تیمشان را هو کردند. این دومین شکست رئال مادرید در سه هفته نخست لیگای اسپانیا بود که باعث شد این تیم در شرایط بحرانی‌ قرار گیرد، از طرفی آتلتیکومادرید با کسب سه امتیاز این دیدار توانست به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سروسامان ببخشد.

تابلوی نتایج:

بارسلونا 2 – بیلبائو صفر

مالاگا صفر – لوانته صفر

رئال مادرید یک – آتلتیکومادرید 2

سلتاویگو 2 – سوسیداد 2

هفته سوم رقابت‌های لیگای اسپانیا امروز و امشب با برگزاری چهار دیدار ادامه می‌یابد که در حساس‌ترین بازی‌ها والنسیا در خانه از اسپانیول پذیرایی خواهد کرد و سویا نیز به دیدار ختافه می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگای اسپانیا بارسلونا با 9 امتیاز در صدر قرار دارد، اتلتیکومادرید با 7 امتیاز در رده دوم جای دارد و سلتاویگو با 5 امتیاز سوم است.

منبع: isna.ir

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند