خواص شگفت انگیز میوه های فصل به روی شادابی پوست

خواص شگفت انگیز میوه های فصل به روی شادابی پوست

خواص شگفت انگیز میوه های فصل به روی شادابی پوست

 

موز : آیا می دانید موز دارای مقادیر چشم گیری ویتامین K است ؟ پتاسیم موجود دراین میوه سلول های پوست را به خوبی تغذیه کرده و باعث ترمیم سلول های اسیب دیده می شود، می توانید ۱ عدد موز را خوب بکوبید و چند قطره آب لیمو و ۱ قاشق غذاخوری گلاب به مواد اضافه کنید و ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوستتان قرار دهید سپس با اب ولرم بشویید و سپس از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

انگور : از آنجا که انگور حاوی مقادیر بسیار زیادی ویتامین  A و B است امروزه از عصاره ی آن در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود ، عصاره ی انگور پوست را نرم کرده و در جوان سازی سلول های پوست های پیر و فرسوده بسیار موثر است ، ماساژ دادن پوست با عصاره ی انگور برای رفع چین و چروک های زودرس و جوان سازی پوست بسیار موثر است .

طالبی : طالبی، یکی از بهترین میوه ها می باشد که خواص زیبایی بسیاری دارد که باعث جوان سازی پوست و رفع چین و چروک می شود ، ماسک طالبی را به راحتی می توانید تهیه کنید کافی است ۱ عدد طالبی را خوب له کرده و مخلوط کنید تا به صورت یک دست و یک نواخت در بیاید و این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوستتان قرار دهید و بعد با اب ولرم آن را بشویید .

منبع : آرایشک

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند