امیر تتلو وارد تیم فوتبال راه آهن شد

امیر تتلو وارد تیم فوتبال راه آهن شد

امیرحسین مقصودلو رابطه خوبی با بازیکنان فوتبال دارد و تصاویری که افراد سرشناسی همچون خسرو حیدری، پیام صادقیان، سردار آزمون و … در صفحات اجتماعی خود منتشر کرده‌اند سندی بر این ادعاست.

او که پیش از جام جهانی با انتشار ترانه‌ای به حمایت از تیم ملی پرداخته بود، این روزها پا را فراتر گذاشته و در صفحه شخصی‌اش از تصمیم خود برای ورود حرفه‌ای به این ورزش خبر می‌دهد.
 
تتلو معتقد است همان‌طور که توانسته در موسیقی غیرمجاز و به اصطلاح در موسیقی زیرزمینی موفقیت کسب کند، با تلاش می‌تواند خود را برای حضور در لیگ برتر فوتبال آماده کند و جالب آن است که طرفداران او از این تصمیم حمایت کرده و برای او آرزوی موفقیت کرده‌اند. 

امیر تتلو وارد تیم فوتبال راه آهن شد

پست جدید امیر تتلو در صفحه شخصی خود:

اينم از فوتبالِ امشب !!! مگه من شب و روزمو رو آهنگا نذاشتم ؟؟؟ مگه من هفته اى يه آهنگ ندادم بيرون ؟؟ همه مسخره كردن اما من به عشقِ تتليتيا باز كار كردم و ميكنم !! مگه هركى هرچى دلش خواست از شيطان پرست گرفته تا همين حرفايى كه سَرِ مجوز گرفتن بهم نگفت ؟؟؟ من كم آوردم ؟؟؟ الآن هم به عشقتون چسبيدم به فوتبال !! ديگه تو راه آهن كه ميتونم بازى كنم !!! پسراى تتليتى ميان استاديوم و دختراى تتليتى هم ميشينن پاى تلويزيون !!!! ببين من به عشق شما همه كار ميكنم ، همون طور كه شما همه كار واسَم كردين 

 

منبع: eghtesadeiranonline.ir

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند