افزایش روابط جنسی نامشروع ‌در ایران

دسته بندي : اجتماعی,⭐ اخبار
تاريخ : 20 مرداد

افزایش روابط جنسی نامشروع ‌در ایران

مرکز پژوهش‌های مجلس -بازوی تحقیقاتی مجلس شورای اسلامی- گزارشی با عنوان «ازدواج موقت و تاثیر آن در تعدیل روابط نامشروع جنسی» منتشر کرده است. در این گزارش ۸۲ صفحه‌ای نسبت به وضعیت روابط جنسی در ایران هشدار داده است.

 افزایش روابط جنسی نامشروع ‌در ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

در بخشی از این گزارش، منع تعدد زوجات در سندهای حقوق بشری مورد نقد قرار گرفته و آمده است: «حق تعدد زوجات مبتنی بر واقعیتی تکوینی است و نفی آن در گسترش فحشای جنسی در غرب موثر بوده است.» این گزارش تاکید کرده است که «متاسفانه فرهنگ جوامع اسلامی به واسطه رفت و آمد، وسایل ارتباط جمعی، ماهواره و اینترنت به شدت از فرهنگ غرب تاثیر پذیرفته است.»

در اين گزارش همچنین آمده است «بالارفتن سن ازدواج، تمایل به زندگی مجردی، روابط جنسی آزاد، کاهش ازدواج و افزایش طلاق و… از تاثیرات فرهنگی غرب بر جوامع اسلامی است.» مرکز پژوهش‌ها در سر فصل مهمی از گزارش با عنوان «وضعیت موجود در آیینه آمار» شرایط روابط جنسی در ایران را تشریح کرده است.

  اين گزارش با استناد به نامه‌ای از وزارت آموزش و پرورش، نتايج تحقيق روی ۱۴۱هزار و ۵۵۵ دانش‌آموز دختر و پسر دوره متوسطه در سال تحصيلی ۱۳۸۷-۱۳۸۶ منتشر کرده است. بر اساس اين تحقيق، ۱۰۵ هزار و ۴۶ نفر دانش‌آموز يعنی ۳/۷۴درصد دارای رابطه «غيرمجاز با جنس مخالف» بوده‌اند.

همچنين تعداد ۲۴ هزار و ۸۸۹ نفر که ۵/۱۷درصد دانش‌آموزان مورد تحقيق را در بر می‌گیرد كه همجنس‌گرا بوده‌اند و ۱۱ هزار و ۶۸۲ نفر يعنی ۲/۸درصد نيز دست به خودارضايی می‌زده‌اند. گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به نقل از کارشناسان و مسوولان از کاهش سن روسپيگری به ۱۵ سال خبر داده است.

منبع:دنیای اقتصاد

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي