اسرار زیبایی پوست چرب

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 29 تیر

اسرار زیبایی پوست چرب

اسرار زیبایی پوست چرب, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پوست صورتتان چرب است و بیشتر اوقات برق می زند ، با استفاده از روش زیر می توانید تا حد زیادی این مشکل را حل کنید.صورت چرب زمینه ساز بروز برخی مشکلات پوستی مثل جوشهای سرسیاه و آکنه است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پوست صورتتان چرب است و بیشتر اوقات برق می زند ، با استفاده از روش زیر می توانید تا حد زیادی این مشکل را حل کنید.

دستورالعمل :
_ هرشب و هر روز صبح صورتتان را تمیز کنید
تمیز کردن آرایش و آلودگی های محیطی از روی پوست علاوه براینکه به برطرف کردن چربی پوست کمک می کند باعث می شود که پوست شما سالم و با نشاط باقی بماند.

_ برای پاک کردن صورتتان از تمیز کننده های ملایم استفاده کنید
تمیز کننده هایی که حاوی مقدار کمی اسید سالسیلیک و اسید گلیکولیک هستند می توانند چرپی های اضافی صورت را از بین ببرند.

_ حتما از محصولات فاقد چربی استفاده کنید
حتما” از کرمهای مرطوب کننده و ضد آفتابهای فاقد چربی استفاده کنید و اگر از کرم پودر استفاده می کنید حتما” دقت کنید که بدون چربی باشد زیرا کرم های چرب ، صورت شما را چرب تر می کنند.

_ استرس معمولا” مشکلات پوستی را تشدید می کند
اگر در طول روز استرس زیادی را تحمل می کنید ،بعد از برگشتن به خانه حتما” ۵ تا ۱۰ دقیقه دوش آب گرم بگیرید یا یک کتاب خوب بخوانید تا آرامش پیدا کنید . به این ترتیب بدنتان فرصت کافی برای استراحت و بازسازی خودش پیدا می کند.

_ آب زیاد بنوشید و غذاهای سالم بخورید
سبک زندگی سالم باعث سلامت پوست شما می شود. اگر در طول روز به اندازه کافی آب مصرف نکنید ، پوست شما برای اینکه بتواند کم آبی خود را جبران کند دو برابر کار می کند، در نتیجه چربی بیشتری تولید می کند . بنابراین هر روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید و از خوردن غذاهای پرچرب خودداری کنید.

منبع : mpersian.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي