[ad_1]
آخرین آگهی های استخدام در سراسر کشور
فرصت های شغلی
نیروی انسانی توانمند و متخصص مهمترین سرمایه سازمان است ، در شرکت آسا، نیروی انسانی توانمند و پرانگیزه مهمترین سرمایه بشمار میآید. باور داریم آنچه ما را در اوج نشانده سرمایه نیروی انسانی متخصص و كارآمدی است كه در كنار هم در محیطی پویا و دوستانه در مسیر هدف مشتركمان، «ارائه بهترین راهكارها، محصولات و خدمات به مشتریان» پیش میرویم.
اگر فردی خلاق، سختكوش و نتیجهگرا هستید كه از چالشهای جدید لذت میبرید ، اگر میخواهید در فضایی فعال، قاعدهمند و صمیمی تواناییهای خود را شكوفا كنید ، اگر میخواهید در كار، محیط كاری و جامعه خود تاثیرگذار باشید اگر به دنبال یك مسیر حرفهای هستید كه الهامبخش رشد و پویاییتان باشد ، در خانواده آسا جایی برای شما هست.
فرصت های شغلی شرکت در دو قسمت دفتر مرکزی و کارخانه تفکیک شده است . افراد واجد شرایط پیش از هر اقدامی میبایست فرم پرسشنامه شغلی را در سایت تکمیل نمایند تا پس از بررسیهای لازم (مطابق برنامه ی کلی شامل مراحل ۱-درخواست همکاری ۲- بررسی اولیه رزومه ۳- مصاحبه تخصصی ۴- پیش کمیته ۵- کمیته جذب ۶- دعوت به همکاری) از افراد منتخب دعوت به عمل آید.
مدیر تولید | کارخانه
- دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر در رشته تخصصی مرتبط
- دارای تخصص کامل در کلیه امور مربوط به نیروی انسانی
- تخصص در زمینه قوانین تولید و برنامه ریزی
- توانایی کافی در امور مدیریتی
- دارای حداقل ۷ سال سابقه کاری مرتبط
مدیر سالن | کارخانه
- دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر در رشته تخصصی مرتبط
- دارای تخصص کامل در کلیه امور نیروی انسانی
- تخصص در زمینه قوانین تولید و برنامه ریزی
- توانایی کافی در امور مدیریتی
- دارای حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس تولید | کارخانه
- دارای سابقه کاری مرتبط
- آشنا به اصول تولیدی
- دارای حداکثر سن ۳۵ سال
- مسلط به امور فنی و تخصصی مطابق درخواست شغل
- مسلط در برقراری ارتباطات رفتاری و کلامی
مدیریت مالی | دفتر مرکزی
- دارای تحصیلات فوق لیسانس در رشتههای حسابداری یا مدیریت مالی
- تخصص کامل در کلیه امور مالی، مالیاتی ، حقوق و دستمزد و حسابرسی
- آشنایی کامل به قوانین مالی و مقررات مالیاتی
- توانایی کافی در امور مدیریتی
- توانایی ارائه تحلیل دادهها
- دارای حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط و مفید در بخش خصوصی
- حداکثر سن ۴۰ سال
مدیریت منابع انسانی | دفتر مرکزی
- دارای تحصیلات لیسانس و بالاتر در رشته تخصصی مرتبط
- دارای تخصص کامل در کلیه امور جذب، آموزش و ارتقاء سطح کیفی نیروی انسانی
- تخصص در زمینه قوانین استخدامی، کار، بیمه و بخشنامهها و دستورالعملهای مرتبط
- توانایی کافی در امور مدیریت نیروی انسانی
- دارای حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس بازاریابی و فروش | دفتر مرکزی
- دارای تحصیلات لیسانس در رشته های مرتبط
- توانایی کافی در امور مدیریت زمان
- توانایی ارائه گزارشات تحلیلی
- دارای حداقل ۵ سال سابقه کاری مرتبط
- مسلط به نرم افزارهای لازم
مترجم زبان | دفتر مرکزی
- دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته مترجمی زبان
- تسلط کامل بر ترجمه متون و توانایی در محاوره
- حداکثر سن ۳۵ سال
[ad_2]
لینک منبع