ماجرای ازدواج جدید مارادونا چیست

ماجرای ازدواج جدید مارادونا

دیگو مارادونا، فوتبالیست سرشناس و محبوبی که در پی این محبوبیت حاشیه های بسیاری را نیز به دنبال خود داشته و دارد، در تازه ترین اتفاق و رخداد، خبر ازدواج خود را با یک دختر 28 ساله منتشر کرده است.

ماجرای ازدواج جدید مارادونا چیست

ازدواج جدید مارادونا

در تازه ترین اتفاق جالب توجهی که از سوی مارادونا اعلام شده است؛ او قصد دارد به زودی مراسم ازدواج خود را با آنا 28 ساله در ایتالیا برگزار کند تا برای چندمین بار در روابط عاطفی اش تکرار عهد نماید!

 

کارشناسان فوتبال و ورزشی‌نویسان او را چنین توصیف کرده‌اند: یک بازی‌ساز خارق‌العاده، از بهترین دریبل‌زنان تاریخ فوتبال با کنترل توپ و پاس‌های درخشان و ضربات آزاد کم‌نظیر؛ شمارهٔ ۱۰ واقعی و در یک‌کلام: «پسر طلایی».[۷]

مارادونا در سال ۲۰۰۲ در رأی‌گیری اینترنتی فیفا به عنوان بهترین بازیکن فوتبال سده بیستم از سوی طرفداران فوتبال جهان انتخاب شد.

مارادونا هنگامی که کودکی هشت ساله بود با انجام حرکات نمایشی با توپ فوتبال در اماکن عمومی سعی می‌کرد بخشی از خرج خانواده فقیرش را تأمین کند. مارادونا در دوران جوانی درخشش خود را با تیم بوکا جونیورز آغاز کرد و پس از آن به بارسلونای اسپانیا رفت؛ و با این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا رسید. در جام جهانی ۱۹۸۲ علی‌رغم انجام بازی‌های دیدنی به دلیل یک حرکت غیر ورزشی در دیدار برابر برزیل در دور دوم از زمین اخراج شد و بدون مارادونا آرژانتین از جام جهانی خداحافظی کرد.

چهار سال بعد در جام جهانی ۱۹۸۶ در مکزیک مارادونا فوتبال زیبای خود را به نمایش گذاشت. در اوج حساسیت‌های این جام دو تیم آرژانتین و انگلستان در مرحله یک چهارم نهایی در برابر هم قرار گرفتند. جنگ فالکلند در میدان ورزشی به منصه ظهور رسید. مارادونا با به ثمر رساندن دو گل تاریخی موجب پیروزی آرژانتین شد. نخستین گل مسابقه را مارادونا در ابتدای نیمه دوم با دست به ثمر رساند و چند دقیقه بعد در حالی که در میانه‌های میدان صاحب توپ شده بود با دریبل زدن هفت بازیکن انگلیسی توپ را وارد دروازه پیتر شیلتون (دروازه‌بان انگلستان) نمود.

هنرنمایی خارق‌العاده مارادونا، آرژانتین را به قهرمانی جهان در سال ۱۹۸۶ می‌رساند. مارادونا همچنین توانست باشگاه ناپولی ایتالیا را دوبار در سالهای ۱۹۸۷ و ۱۹۸۹ به مقام قهرمانی لیگ ایتالیا برساند؛ و در سال ۱۹۹۰ نیز به همراه این تیم جام یوفا را فتح نمود. در جام جهانی ۱۹۹۰ که به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شد تیم آرژانتین توانست به کمک مارادونا ایتالیای میزبان را در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه شهر ناپل شکست دهد؛ البته با وجود این درخشش آرژانتین نتوانست در دیدار نهایی همانند دورهٔ قبلی جام جهانی بر آلمان غلبه کند و با کسب عنوان دومی به خانه بازگشت.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه