رنگ های آرایش برای تابستان 2015

تاريخ : 3 تیر

رنگ های آرایش برای تابستان ۲۰۱۵

انتخاب رنگ در آرایش کردن یکی از مهمترین عوامل برای زیبا و جذاب نشان دادن شما است. از طرفی شما باید از استفاده کردن رنگ های تکراری بپرهیزید،  چرا که استفاده از رنگ های تکراری موجب یکنواخت نشان دادن چهره ی شما می شود.

رنگ های آرایش برای تابستان 2015, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

جدید ترین آرایش ویژه  تابستان آرایش به سبک اسموکی است و این سبک از ارایش برای افرادی که چشم هایی به رنگ آبی یا قهوه ای دارند مناسب تر است . در این سبک از آرایش ابتدا شما باید با استفاده از ریمل و خط چشم چشمان خود را  آرایش کنید. همچنین اگر دارای چشمان گود هستید می توانید با استفاده از مداد های رنگ پوست گودی چشمان خود را برطرف کنید لازم به ذکر است که مداد رنگ پوست را زیر چشم خود بکشید و با دست خود ان را پخش کنید تا حالت یکنواخت به خود بگیرد .

همچنین سعی کنید رنگ سایه و رژ لب و رژ گونه ی خود را از یک خانواده انتخاب کنید از طرفی اگر دارای پوست سفید رنگ هستید پیشنهاد ما استفاده از رنگ های صورتی ملایم و یاسی و قرمز ملایم است و اگر دارای پوستی تیره هستید به شما رنگ های سبز مغز پسته ای و زرد و طلایی را پیشنهاد می کنیم و برای رژ گونه و رژ لب رنگ های قهوه ای بژ و سماقی را پیشنهاد می کنیم .

برای رنگ مو نیز افرادی که دارای رنگ پوست سفید هستند رنگ های بلوند و یخی و شرابی را توصیه می کنیم و برای افرادی که پوست تیره دارند رنگ های بلوطی و نسکافه ای و مسی را پیشنهاد می کنیم .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي