کره ای ها در پی جذب مدافع تیم ملی / عکس

سايت ام‌اسپورت کره‌جنوبي از انتقال احتمالي پژمان منتظري به يکي از باشگاه‌هاي کره‌جنوبي نوشت. روز گذشته اين سايت در بين اخبار خود، خبري از اين بازيکن منتشر کرد و عکس او را با پيراهن استقلال روي خروجي سايت قرار داد.

در اين خبر نويسنده توضيح داده که پژمان منتظري مذاکراتي مثبت با چند باشگاه کره‌اي داشته و احتمالا در فصل آينده پيراهن يکي از اين تيم‌ها را بر تن خواهد کرد.

کره ای ها در پی جذب مدافع تیم ملی / عکس

بر اساس اين گزارش، يکي از مقام‌هاي ايراني در اولسان محل برگزاري اردوي تيم ملي چنين موضوعي را تاييد کرده‌‌ و گفته است: «چند باشگاه کره‌جنوبي با اين بازيکن تماس گرفته‌اند.»

منتظري در حال حاضر مهره‌اي ثابت در تيم ملي است و در جناح راست خط دفاعي تيم ملي بازي مي کند. البته باشگاه استقلال در تلاش است تا قرارداد منتظري را تمديد کند. اين بازيکن اخيرا گفته بود زياد در استقلال بازي کرده و ترجيح مي‌دهد‌ يک سال خارج از ايران توپ بزند.

منتظري البته از باشگاه‌هاي قطري نيز پيشنهاد داشت و حتي گفته مي‌شود قرارداد خود را با آن‌ها نهايي کرده است. اين بازيکن اما ترجيح داده فعلا سکوت کند و حرفي به زبان نياورد. بي‌شک در چند روز آينده تکليف اين بازيکن مشخص خواهد شد.

منبع: روزنامه خراسان

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه