چرا سالار عقیلی به شبکه منوتو رفت؟!

تاريخ : 4 بهمن

حضور سالار عقیلی در شبکه منوتو جنجال زیادی دیروز و امروز در فضای مجازی به پا کرده!

حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و مشخص نیست آیا همچنان این سریال بدون تغییرات و با تیتراژ کنونی پخش خواهد شد.

سریال معمای شاه به اندازه کافی غرق در حواشی بود که نیازی به یک حاشیه تازه نداشته باشد اما  امروز حاشیه‌ای تازه گریبان این سریال را گرفت.

چرا سالار عقیلی به شبکه منوتو رفت؟!, پورتال خبری فرهنگی گهر

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران که پیش از این موسیقی سریال معمای شاه را خوانده، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من‌وتو  رفت و در برنامه من‌وتوپلاس گفت و گو کرد.
عقیلی در این گفت‌وگو به برنامه کنسرت‌‌هایش در شهرهای مختلف انگلیس و همچنین کنسرت‌های بعدی‌اش در آمریکا اشاره کرد و از استقبال مردم اشاره کرد. این خواننده همچنین درباره چالش برگزاری کنسرت در خارج از ایران، گفت: در خارج از ایران هزینه برگزاری کنسرت بسیار بالا است. به عنوان نمونه در سالن برج میلاد، پیانویی است که می‌شود نواخت اما وقتی در اینجا خواستیم پیانو روی سن داشته باشیم، هزار و پانصد دلار هزینه اضافه طلب کردند.

عقیلی در این گفت‌و‌گوی دوازده دقیقه‌ای درباره نخستین اجرای حرفه‌ای‌اش در سال ۱۳۷۴ در فرهنگسرای شفق سخن به میان آورد و درباره تلاش‌‎هایش برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌های ایران و گستره فعالیت‌هایش نکاتی را مطرح کرد و در نهایت نیز این گفت و گو با اشاره مجدد به کنسرت‌های این خواننده در انگلیس به انتها رسید. در واقع این خواننده موسیقی سنتی ایران عمدتاً از این برنامه به عنوان فرصتی برای تبلیغ کنسرت‌هایش استفاده کرد.

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او به ایران، توضیحات لازم ارایه خواهد شد و در واقع مسئولان دفتر موسیقی بنا دارند تا بازگشت عقیلی به ایران و اخذ توضیحات از او، در این باره موضع گیری رسمی نداشته باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي