پليس گوش، غلام گوش‌بر را بريد+عکس

در پی شکایت و گزارشات تعدادی از شهروندان تهرانی مبنی بر اینکه از سوی احدي از اراذل اوباش سطح يک تهران به هويت “مرتضي” معروف به “غلام گوش بر” مورد مزاحمت،ضرب و جرح عمدی قرار گرفته اند پرونده ایی از طريق شعبه هشتم دادياري دادسراي ناحيه4تهران به پليس امنيت عمومي تهران بزرگ ارجاء شد.

 

پليس گوش، غلام گوش‌بر را بريد+عکس

به دنبال اين موضوع اکيپ ويژه اي از ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ سريعا وارد عمل شده و با استفاده از شبکه‌هاي اطلاعاتي خود موفق به رديابي متهم در منطقه شوش شدند.

ماموران که مي‌دانستند غلام گوش‌بر از افراد سابقه‌دار، خطرناک و  اوباش سطح يک تهران است، براي اينکه به هموطنان آسيبي نرسد کليه مسائل امنيتي را در نظر گرفته و متهم را در يک بنگاه ملکي به دام انداختند.

غلام که به دليل اخاذي از مردم به گوش‌بر معروف شده بود، زماني که خود را در محاصره ماموران ديد با شکستن شيشه‌هاي مغازه قصد جو سازي و فرار از دستان قانون را داشت که با هوشياري و آماده بودن ماموران دستگير و تحت‌الحفظ به پايگاه انتقال داده شد.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ سرهنگ عليرضا محرابي درباره اين خبر باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم پس از تشکيل پرونده به مقام ارجاء شد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه