پردرآمد ترین فوتبالیست های حرفه ای در جهان

تاريخ : 26 تیر

معرفی پردرآمد ترین فوتبالیست های حرفه ای

پردرآمد ترین فوتبالیست های حرفه ای که امروزه نه تنها یک فوتبالیست، بلکه یک الگوی کامل برای بسیاری از علاقه مندان به رشته های فوتبالی شناخته می شوند. در این مقاله می خواهیم به معرفی پردرآمدترین و در عین حال برترین فوتبالیست ها حال حاضر و گذشته جهان به بپردازیم.

پردرآمد ترین فوتبالیست های حرفه ای در جهان, پورتال خبری فرهنگی گهر

“من نمی دانم خانه کجاست. بله بله می دانم. خانه سبز است و یک پست هدف در دوسمت آن قرار دارد. ”

این دیالوگی از فیلم «هدف» است که من در آن شور همه بازیکن فوتبال معروف و برتر را تجسم و خلاصه کرده ام. آنها خانه را فقط یک باشگاه فوتبال یا کشورشان می دانند. همه آنچه می دانند این است که فقط باید این کار را انجام دهند. این دقیقا همان دلیلی است که طرفداران فوتبال در سراسر جهان شیفته آنها می شوند، آنها را به دلیل تلاش و کار سختشان بت خود می کنند. مایلید برخی از خوش پاترین و محبوبترین آنها را ملاقات کنید؟ خب، پس این هم ضربه ما!

فوتبالیست های حرفه ای در جهان

 انگلستان

▪ دیوید بکهام

وای! آیا نیاز است ما چیزی راجع به این فوتبالیست جذاب و محبوب بگوییم؟ پسر چشم آب نباتی منچستر یونایتد همیشه رویای بازی در اولد ترافورد باشکوه را داشت وبالاخره موفق شد و چگونه! او در موفقیت های به یاد ماندنی منچستر یونایتد با مهارت فوق العاده فوتبال خود در اواخر دهه ۹۰ محور بوده است. با همسر مشهورش از گروه اسپایس، با نام ویکتوریا بکهام، او محبوبترین چهره رسانه های بین المللی و فوتبال است. دیوید بکهام پیراهن شماره ۷ را از اریک کانتونا گرفت و عجب! بحث در مورد شماره پیراهن بازیکنان معروف فوتبال است! حالا بعد از این همه، جای شگفتی نیست هر عاشق فوتبالی می خواهد مانند بکهام باشد!

▪ استیون جرارد

آقای باحال لیورپول افسانه ای! (در واقع این شعار طرفداران برای جرارد است!) استیون جرارد، یکی دیگر از گوهرهای فوتبال انگلیسی است که کاپیتان باشگاه انگلیسی لیورپول می باشد. به عنوان هافبک بازی می کند، او یکی از بهترینهایی است که انگلستان دارد. در سال ۱۹۹۸، او اولین بازی حرفه ای خود را برای لیورپول کرد و پس از آن کاپیتان باحال هرگز به عقب نگاه نکرد. او استاد ضربات پنالتی و ضربات آزاد است و مرد لیورپول در زمان بحرانی می باشد و ارزشمند ترین جایزه اش در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۰۴ ۲۰۰۵ است.

▪ مایکل اوون

پسر چشم آبی، مایکل اوون تقریبا به اندازه بکهام در فوتبال انگلیس خوب است. با ژن های فوتبال در خون او، جای تعجب بود اگر او در بازی سرآمد نبود. با بازی برای کاردیف شروع کرد، سپس با لیورپول و نیوکاسل یونایتد ادامه داد. او فطرت خود را در بازی های جام جهانی و غیره ثابت کرده است. او یکی از معروف ترین بازیکنان فوتبال انگلستان است.

▪ وین رونی

یکی از سرآمدان من یونایتد وین رونی است. او امتیاز خود را در صحنه فوتبال از سال ۲۰۰۲ ساخته است. او کار پای فوق العاده ای دارد و هرگز فرصت برای حمله را از دست نمی دهد. او جوانترین بازیکن تیم در ملی انگلیس تاکنون در سال ۲۰۰۳ بود. او بدون شک یکی از بازیکنان گران قیمت ترین انگلستان است.

▪ آلن شیرر

آلن شیرر کاپیتان یونایتد نیوکاسل و یک بازیکن مهم برای تیم انگلیس بود. با بازی برای بالکبورن در سال ۱۹۹۲ شروع کرد. اما قبل از آن او برای بازی در انگلند یو ۲۱ انتخاب شد. در سال ۱۹۹۶، او توسط یونایتد نیوکاسل خریداری شد. او ارزش خود را ثابت کرد یک ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ پوند خیلی بزرگ که با ۲۵ گل در فصل برای نیوکاسل به اثبات رساند.

● ایتالیا

▪ الساندرو دل پیرو

خوب به نظر می رسد، جفت پاهای بزرگ و حس فوتبال همان چیزی است که مشخصه این کاپیتان سابق و مهاجم دوم ایتالیا، الساندرو دل پیرو می باشد. او یکی از گلزنان برجسته ایتالیا است و اولین مسابقه خود را در یورو ۹۶داشته است. تا آنجا که به باشگاه مربوط می شود او آخرین نقطه برای یوونتوس شد. نام او در میان بازیکنان معروف فوتبال ایتالیا و سراسر جهان قرار دارد.

▪ فرانچسکو توتی

باید ضربات و حمله این اسب نر ایتالیایی را به عنوان یک هافبک در عمل ببینید تا در حیرت بمانید. فرانچسکو توتی یکی از بهترین و شیک ترین بازیکنان ایتالیایی است هر چند بیشتر برای شغل خود به عنوان مهاجم دوم معروف است.

▪ جیان لویجی بوفون

آه این مرد در جعبه به همان خوبی که در جاوگیری از گل خوب است به همان اندازه خوش تیپ به نظر می رسد. جیانلویجی بوفون محبوب که جی جی نامیده می شود تا به حال خود را یوونتوس و همچنین برای تیم ملی به اثبات رساند. او بخشی از تیم ایتالیایی که در سال ۲۰۰۶ جام جهانی را به دست آورد، می باشد.

▪ الساندرو نستا

این هم مرد دفاع باشگاه فوتبال آث میلان، یعنی الساندرو نستا. او بعنوان یکی از بهترین سنتربکهای (دفاع وسط) ایتالیا شناخته شده است و همراهی خوبی با یکی دیگر از نوابغ، یعنی فابیو کاناوارو دارد.

▪ روبرتو باجو

در میان تمام نوابغ زمان فوتبال ایتالیا روبرتو باجو هم است. مهاجم دوم نعمت بسیاری از باشگاه های ایتالیایی و تیم ملی ایتالیا بوده و منجر به ارتقاعات سرگیجه آور برای موفقیت است.

● فرانسه

▪ زین الدین زیدان

مردی با ضربه سر فراموش نشدنی، زین الدین زیدان معروف به زیزو هنوز هم بازیکنی است که پس از بازی در فوتبال بیشترین جستجو برای دیدن او صورت گرفته است. بازیکن عالی و ستاره تیم فرانسوی، به فرانسه کمک کرده است که در ۱۹۹۸ (جام جهانی) و ۲۰۰۰ (مسابقات قهرمانی اروپا) به شکوه برسد. جالب است که کشوری که کار او را به عنوان هافبک حک کرده است و در فوتبال حرفه ای خود او را خرید و شکوفا کرد ایتالیا است.

▪ تیری هانری

می تواند در فرانسه یا انگلیس باشگاه آرسنال یا لا اسپانا بارسلونا باشد، تیری هانری آتشین عقبگرد نخواهد کرد. هانری هنگامی که زمان حمله برای فرانسه فرا رسید، نقش محوری داشت. او به عنوان بازیکن جلو برای فرانسه بازی می کند و مرد طلایی برای آرسن ونگر بوده است. هانری و در کنار او زیدان از تیم فرانسه یک نیروی برتر ساختند که می شد روی آن حساب کرد.

● پرتغال

▪ کریستیانو رونالدو

خبره های فوتبال مسحور او می شوند زمانی که او مهارت های واقعی فوتبال خود را نشان می دهد. یکی از جوان ترین و هیجان انگیزترین تپش قلبهای فوتبال، کریستیانو رونالدو از پرتغال است. او برای کار عالی اش با پا شناخته شده است، به خصوص در حرکات دریبل خود. وای! شما فقط می توانید به بازی او با توپ نگاه کنید! این بازی کن جناح و جلو اخیرا یکی از ثروتمندترین و مشهورترین بازیکنان جهان فوتبال شد وقتی که او به غول اسپانیایی رئال مادرید تبدیل شد.

▪ لوئیس فیگو

در اواخر دهه ۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ دوره اوج برای این فوتبالیست جدی و عزیز پرتغال بود و او در یورو ۱۹۹۶، ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ و همچنین جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ ظاهر شد. هافبک رئال مادرید در اوایل سال ۲۰۰۰ خیلی سریع به شکوه رسید. او کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال بود و تحت نظر لوئیز فیلیپه اسکولاری و کارلوس کوییراز به عنوان مدیران ایفای نقش کرده است.

● برزیل و آرژانتین

▪ رونالدو

نیازی به گفتن نیست او یکی از معروف ترین فوتبالیستهای دوران است. برزیل وقتی که زمان امتیاز آوردن در فینال می رسد، بی رقیب است. رونالدو لوئیز نازاریو دلیما برای برزیل و همچنین رئال مادرید در کنار بکهام و فیگو ایفا نقش کرده است. او جایزه هایی مثل بهترین بازیکن جام جهانی سال ۱۹۹۶، ۱۹۹۷، ۲۰۰۲ و بهترین فوتبالیست اروپا در سال ۱۹۹۷ و ۲۰۰۲ به خود اختصاص داده است. آیا نیازی است بیشتر بگویم؟

▪ دیگو مارادونا

در مورد این خدای فوتبال &#۰۳۹;آرژانتین&#۰۳۹; من چه می توانم بگویم؟ جام جهانی در سال به لطف این مرد به نام دیگو مارادونا ۱۹۸۵ به آرژانتین رفت. مردی که موضوع محبوبیت خیره کننده و همچنین رسوایی شده است. او بیشتر به عنوان هافبک و مهاجم دوم آرژانتین عزیز خود حمله کرده است تا هر باشگاهی که در آن بازی کرد.

▪ پله

یکی دیگر از قهرمانان برزیل، که شاید راه را برای رونالدو، کاکا و امثال آنها هموار کرده است و یا ادیسون آرانتس دو ناسکیمنتو می باشد. او به عنوان بازیکن جلو برای برزیل بازی کرد و بهترین گلزن تیم ملی فوتبال برزیل شد.

▪ کاکا

خوب کاکا همیشه نامی راحت تر از ادیسون آرانتس دو ناسکیمنتو برای این فوتبالیست خوش تیپ برزیل است. کاکا به عنوان معروفترین هافبک برزیلی شناخته شده است. او همچنین برای رئال مادرید بازی می کند. لیست جوایز او بی پایان است و بعضی از آنها:

  • فوتبالیست سری آ سال: ۲۰۰۴ ، ۲۰۰۷
  • بهترین گلزن برنز لیگ قهرمانان اروپا: ۲۰۰۵ ۲۰۰۶
  • بهترین هافبک لیگ قهرمانان: ۲۰۰۵
  • تیم برتر اروپا سال: ۲۰۰۶ ، ۲۰۰۷
  • FIFPro یازدهم جهان: ۲۰۰۶ ، ۲۰۰۷ ، ۲۰۰
  • بهترین گلزن لیگ برتر قهرمانان اروپا: ۲۰۰۶ ۲۰۰۷
  • بهترین بازیکن جلو لیگ قهرمانان: ۲۰۰۶ ۲۰۰۷
  • بهترین بازیکن باشگاه جام ملتهای: ۲۰۰۶ ۲۰۰۷
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي