نمایش بی حیایی گلشیفته فراهانی و بهروز وثوقی/ عکس

انقلاب نیوز:  بهروز وثوقی و گلشیفته فراهانی در اقدامی تاسف بار در راستای تخریب فرهنگ ایرانی و اسلامی نمایشی ضد ارزشی را برای ایرانیان مقیم آمریکا اجرا کرده اند .

 

نمایش بی حیایی گلشیفته فراهانی و بهروز وثوقی/ عکس

در این نمایش ضد ارزشی که عنوان ” یک رویای خصوصی ” گزارش شده است گلشیفته فراهانی و بهروز وثوقی در این نمایش به حجاب زنان مسلمان و غیرت مردان ایرانی توهین کرده است که بصورت علنی در این نمایش اجرا شده است.

بهروز وثوقی و گلشیفته فراهانی که در این نمایش نقش معشوقه همدیگر را بازی می کنند به طور علنی به غیرت مردان ایرانی در رابطه با دفاع از ناموس و تمسخر حجاب زنان مسلمان توهین کرده و ارزشهای اسلامی و ایرانی را به سخره گرفته اند .

در این نمایش بی حیایی و بی عفتی که در لس آنجلس اجرا شده است بشدت تبلیغ بی حرمتی به زنان مورد توجه قرار گرفته است.

نمایش بی حیایی گلشیفته فراهانی و بهروز وثوقی/ عکس

این نمایش توسط یک تهیه کننده و عنصر ضد انقلاب ساخته و کارگردانی شده است که پیشتر هم اقداماتی ضد ارزشی را در کشورهای اروپایی به اجرا گذاشته است.

این نمایش که با تبلیغات گسترده رسانه ای ضد انقلاب و معاند برای جذب ایرانیان مقیم فرانسه همراه بود ، گزارش شده که برخی حاضران در سالن با مشاهده چنین صحنه هایی که به عفت زنان ایرانی و شرف و غیرت مردان ایرانی توهین می کردند طاقت نیاورده و اعتراض کردند که مورد حمله برخی عناصر منافقین قرار گرفتند.

در چند روز گذشته برخی سایتهای خبری با توجه به اینکه خبر موثق نداشته اند گوشه ای کوتاه از این خبر را منتشر کرده اند که بیشتر تبلیغ این نمایش ضد ارزشی بوده ، برخیسایتها هم به خاطر چند کلیک بیشتر متاسفانه تیترها و مطالبی به حمایت منتشر کرده اند که بسیار جای تاسف است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه