فرانسه با شکست هندوراس قدم اول را محکم برداشت

فرانسه با شکست هندوراس قدم اول را محکم برداشت

فرانسه توانست در اولین دیدار خود مقابل هندوراس به پیروزی برسد.
تیم‌های فوتبال فرانسه و هندوراس برای برگزاری دیدار خود در گروه E رقابت‌های جام جهانی برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه بیرای  پورتو آلگره به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ملی فرانسه به پایان رسید.

فرانسه با شکست هندوراس قدم اول را محکم برداشت

بنزما (۴۵، پنالتی)، والادارس (۴۸، گل به خودی) و بنزما (۷۲) گل‌های فرانسه را به ثمر رساندند.

نیمه اول: 
این نیمه در حالی رو به پایان بود که تلاش‌های شاگردان دیدیه دشان تا دقیقه ۴۵ راه به جایی نبرد و هندوراسی‌ها توانستند تا اواخر نیمه نخست مقاومت کنند تا اینکه در دقیقه ۴۳ پالاسیوس با خطای خود پوگبا را در محوطه جریمه نقش بر زمین کرد تا داور به سود فرانسه اعلام پنالتی کرده و مدافع هندوراس را اخراج کند. در ادامه کریم بنزما پشت توپ ایستاد و در دقیقه ۴۵ اولین گل فرانسه در جام بیستم را به نام خود ثبت کرد.

نیمه دوم:

در دقیقه ۴۸ بازی در حالی‌که کریم بنزما این بار در جریان بازی دروازه هندوراس را هدف گرفته بود توپش به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت والادارس دروازه‌بان هندوراس توپ را وارد دروازه تیمش کرد. نکته قابل توجه در صحنه گل این بود که والادارس توپ را به شکلی مهار کرد که به نظر می‌رسید روی خط باشد اما تکنولوژی کنترل خط دروازه که برای اولین بار در جام جهانی برزیل مورد استفاده قرار گرفته است؛ تصمیم داور مبنی بر گل شدن این توپ را تایید کرد.

فرانسوی‌ها با ادامه حملات خودشان توانستند به یک ضربه ایستگاهی دست پیدا کنند. فیگوئرا که پشت این ضربه ایستاده بود به جای اینکه توپ را به محوطه جریمه ارسال کند آن را به عقب پاس داد و متیو دبیوشی با یک شوت دروازه را هدف گرفت اما مدافعان هندوراس توپ را دفع کردند و در نهایت بنزما به توپ رسید و با شوت خود در دقیقه ۷۲ برای سومین بار دروازه والادارس را باز کند.

منبع:2014.IR

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند