فال روز 16 تیر 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 16 تیر

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۶ تیر ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 16 تیر 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین
وقتی کاری که انجام می دهید آن چیزی نیست که احساس تان به شما می گوید زندگی پیچیده می شود. به نظر می رسد که عقل و احساس تان با یکدیگر هماهنگ نیستند، اما این وضعیت آن قدرها هم که فکر می کنید بد نیست. هیچ راهی وجود ندارد که عقل و احساس تان را با هم راضی نگه دارید، اما چرا فکر می کنید که باید این کار را بکنید؟ اگر می خواهید تصمیمی بگیرید بد نیست که به احساسات دیگران هم توجه کنید، اما حواس تان باشد که احتیاجات خودتان را از یاد نبرید. البته غیر ممکن است که بتوانید همه را راضی نگه دارید، اما مطمئن باشید که تلاش های شما بی نتیجه نخواهند ماند.

اردیبهشت
آن چه امروز باعث انگیزه ی شما می شود یک عامل درونی است و باید یادتان باشد که امروز بیشتر از روزهای دیگر مسئول هستید، به ویژه اگر تصمیم دارید که احساسات تان را فاش کنید. چیزی هست که قلب و احساس شما را عمیقاً تحت تأثیر قرار داده است و دل تان می خواهد که با دیگران درباره ی این تجربه حرف بزنید. اما هرچه بیشتر درباره ی آن حرف بزنید متوجه خواهید شد که توصیف آن چه احساس می کنید دشوارتر می شود. گاهی بعضی چیزها در قدرت کلام نمی گنجند.

خرداد
می توانید نزدیک شدن یک موج عظیم احساسی را پیش بینی کنید، اما این موج هنوز به ساحل آگاهی شما راه نیافته است. به هرحال یک اتفاق عظیم کهکشانی در راه است و در مسیر شما قرار خواهد گرفت. شاید امروز دمدمی مزاج به نظر برسید. خودتان را برای درس بزرگی که زندگی قرار است به شما بدهد آماده کنید. یادتان باشد که هیچ وقت برای یاد گرفتن دیر نیست.

تیر
یکی از عالی ترین قدرت هایی که اکنون در اختیار دارید این است که می توانید محیط پیرامون تان را تحت فرمان خود درآورید و همه چیز را کنترل کنید. به این ترتیب آن هایی که دوست شان دارید در امنیت به سر خواهند برد. معمولاً آن هایی که متولد برج سرطان هستند این ویژگی را دارند، حتی شاید امروز بتوانید این چتر حفاظتی را روی سر همه ی خانواده ی تان بگسترانید. اکنون در این باره بسیار احساس مسئولیت می کنید. یادتان نرود که بگذارید در این مسیر قلب شما راهنمای تان باشد.

مرداد
وقتی حرف از عشق می شود شما می توانید به یک قهرمان تبدیل شوید، اما به نظر می رسد که امروز عقل تان چیز دیگری به شما می گوید و مانع تان شده است. شاید درست زمان بندی نکرده اید، یعنی الآن زمان مناسبی برای این کار نیست. شاید هم کسی که باید صدای عشق تان را بشنود اکنون در دسترس نیست. شاید حتی او نمی داند که شما اصلاً وجود دارید. آشفتگی هایی را که پیش می آیند تحمل کنید و بدانید که اگر بر خودتان مسلط شوید این وضعیت تمام می شود. بد نیست کمی هم از حس شوخ طبعی تان کمک بگیرید.

شهریور
امروز برای این که مشکلات تان را حل کنید باید ببنید که روابط تان اکنون با دیگران چگونه است. به نظر می رسد که دوستان و آشنایان تان می خواهند بنا به دلایلی نامشخص شما را از خودشان دور کنند. شاید هم شما وظایف و مسئولیت های تان آن قدر زیاد است که ترجیح می دهید فعلاً تنها باشید. تا وقتی که اطرافیان تان نمی دانند چه می خواهید نمی توانند کاری برای تان بکنند. دل به دریا بزنید و احساسات تان را بگویید تا بتوانید مشارکت آن ها را به دست آورید.

مهر
شاید امروز احساسات تان را با کسی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید، اما با مخالفت روبرو شوید. متأسفانه برای این که موانع را از سر راه تان بردارید کار زیادی از دست شما ساخته نیست. اگر چیزی یا کسی هست که راه را بر شما بسته مطمئن باشید که آن قدر قابل اهمیت نیست که بخواهید مستقیماً وارد عمل شوید. اگر بیش از حد خودتان را درگیر این ماجراهای غیر ضروری بکنید انرژی زیادی مصرف خواهید کرد، پس بهتر است بگذارید این اتفاقات راه خودشان را بروند. هرچه بیشتر به اتفاقات منفی کم توجهی کنید راحت تر می توانید به مسیرتان ادامه دهید. به شما توصیه می شود روی چیزی تمرکز کنید که می توانید تغییرش دهید.

آبان
شاید امروز فکر کردن به شروع یک کار جدید بهتر از عملی کردن آن باشد. بهتر است به ارزش هایی که باورشان دارید توجه کنید، زیرا در موفقیت شما بی نهایت تأثیرگذارند. پس برای این که بیشترین تأثیر را روی شرایط فعلی تان بگذارید باید یک بار دیگر به باورهای تان رجوع کنید. اگر تصمیم بگیرید که به راه خودتان بروید شاید برای مدت کوتاهی احساس تنهایی کنید. سعی کنید اولویت های فراموش شده ی تان را دوباره به خاطر بیاورید و برای نشان دادن قابلیت های تان تلاش کنید.

آذر
امروز هیچ چیز نمی تواند شما را ناراحت کند، اما این بدین معنی نیست که نسبت به موضوعات جدی زندگی بی اعتنا هستید. البته اگر تصمیم بگیرید که بیش از حد مسئولیت پذیری نشان دهید ممکن است نتوانید به فعالیت های لذت بخشی که برای امروز تدارک دیده بودید برسید. انرژی های خود را با فکر کردن به لذت های از دست رفته تلف نکنید. اگر وظایف تان را درست انجام دهید طوری احساس لذت خواهید کرد که به مراتب از لذت های زودگذر پایدارتر است.

دی
امروز ممکن است یکی از اطرافیان تان شما را به توجه به واقعیت وادارد، اگر پیام او را با دل و جان بشنوید حتماً به نفع تان خواهد بود. اگر بیش از حد مورد قضاوت قرار گرفتید بهتر است این حرف ها را جدی نگیرید، البته نه این که حقیقت را نادیده بگیرید یا انکار کنید. حواس تان باشد که خودتان را درگیر شک و تردید نکنید. آن چه را به شما می گویند مثل یک هدیه ی آسمانی بپذیرید و بعد آن چه را که درست و قابل اعتماد است به کار بگیرید و بقیه را دور بریزید. اگر راهکارتان را بهبود ببخشید مسیر موفقیت تان هموارتر خواهد شد.

بهمن
احساس می کنید از گروهی که خیلی برای تان مهم بوده طرد شده اید. دوست دارید یک عضو ایده آل در گروه باشید، اما از طرفی هم دل تان می خواهد که هویت فردی خود را حفظ کنید. به نظر می رسد که در حال حاضر یک سری موضوعات شخصی هستند که توجه شما را می طلبند. وقتی ذهن تان از آشفتگی ها خلاص شد می توانید با تمرکز حواس به کارتان ادامه دهید.

اسفند
امروز فرصت مناسبی برای رویاپردازی نیست. هر بار که در رویاهای دلپذیرتان غرق می شوید ناگهان مجبورید دوباره به دنیای واقعی برگردید و به کارهای عادی روزمره بپردازید. دوست دارید خلاقیت تان را به نمایش بگذارید، اما نیازهای واقعی نوع دیگری از توجه و رسیدگی را می طلبند. بهتر است اول به تعهدات تان عمل کنید، بعد می توانید با خیال راحت به سایر امور بپردازید. مطمئن باشید که تلاش های تان به ثمر خواهند نشست.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي