فال روزانه دوشنبه 8 مهر – 30 Sep

تاريخ : 8 مهر

فال روزانه دوشنبه 8 مهر – 30 Sep, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

فروردین: امروز ماه جدید دوست داشتنی برج میزان در هفتمین خانه شما، یعنی خانه دیگران حضور پیدا كرده است، كه حكایت از این دارد كه افراد خوب و جالبی وارد زندگی‌تان می‌شوند. با وجود اینكه شما دوست ندارید این روزها به پایان برسد، اما افكار ایده‌آل و عالی شما آمادگی رویارویی با موقعیت‌های غیر ممكن را بهتان می‌دهد. اگر شما از توقعات خود بگذرید ممكن است شكستی كوچك را تجربه كنید، بنابراین آمادگی تغییردادن ذهن خود نسبت به آینده را داشته باشید.

اردیبهشت: ماه جدید آگاه و اجتماعی برج میزان در ششمین خانه شما یعنی خانه خدمات حضور دارد و زندگی شغلی را برای شما راحت‌تر كرده است. شما می‌توانید از جذابیت‌های شخصی خود در كنار آمدن با دیگران بهره بگیرید و این موضوع به نفع شما تمام می‌شود. در نهایت این اتفاق اهمیت كنار آمدن با رویدادهایی كه دور و برتان رخ می‌دهد را آشكار می‌كند. شما نتیجه تلاش‌های مضاعف خود را تا پایان هفته خواهید دید.

خرداد: شما در طول دو هفته آینده روابط عاشقانه جدیدی را تجربه می‌كنید و یا اینكه به روابط قبلی‌تان نشاط و زندگی تازه بخشیده می‌شود. ماه جدید در پنجمین خانه شما یعنی خانه عشق نشانه‌ای اتفاقی است، بنابراین هم كانون به نهایت خود رسیده است؛ چراكه شما برای روابط عاشقانه خود خواستار آزادی و وقت خالی هستید.

تیر: برگشتن به زمان گذشته یكی از رفتارهای جدید شما نیست، اما امروز به اندازه‌ای شدت پیدا كرده است كه شما به یاد نمی‌آورید پیش از این اینگونه رفتار كرده باشید. خوشبختانه شما می‌توانید به راحتی احساسات خود را بررسی و در نتیجه مدیریت كنید. اما سعی كنید به سمت منفی بافی نروید. هم اكنون بیشتر به نفعتان است به جای فكر كردن به گذشته بیشتر در زمان حال حضور داشته باشید.

مرداد: با وجود اینكه خودتان می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌كنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت كردن با كسانی كه از نزدیك با شما كار می‌كنند برای خود برنامه ریزی كنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان كمك می‌كند كه به آسانی و بدون دردسر در كارتان موفق شوید.

شهریور: امروز شما مجبورید در مورد مسائل مالی تصمیم گیری كنید. متاسفانه وجود ماه جدید برج میزان در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مادیات داشتن دیدگاه واضح و روشن را برای شما سخت كرده است. شما دو دل هستید و نمی‌توانید عزم خود را جزم كنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. قبل از اینكه برای تصمیم گیری سر دوراهی قرار بگیرید یك یا دو روز صبر كنید تا ببینید چه پیش می‌آید.

مهر: وجود ماه جدید در نشانه شما می‌تواند نشانه جدایی مفید و خوب شما از گذشته‌تان باشد. شما آماده قدم برداشتن برای اهداف جدید خود می‌باشید، ولی اول باید مطمئن شوید به اندازه كافی آرزوهای خود را روشن و واضح بیان كرده‌اید كه بتوانید تاثیری كه می‌خواهید روی دیگران بگذارید. تمركز كردن روی هدفتان شما را در مسیری كه لازم است قرار می‌دهد، اما فقط شور و هیجان داشتن كافی نیست. شما باید استقامت و مداومت هم داشته باشید.

آبان: شما معمولاً فرد راز نگه داری هستید، اما حالا در شرایط اضطراری و خاصی قرار گرفته‌اید كه می‌تواند منشأ مشكلات شود. شما می‌خواهید چیزهایی كه می‌دانید را به یك نفر بگویید، چرا كه اعتقاد دارید این حرف‌ها بهش كمك می‌كند. اما اگر شما بند را آب بدهید برخلاف قول خود عمل كرده‌اید. متاسفانه شما چه این راز فاش كنید و چه فاش نكنید باز هم در شرایط برزخی قرار می‌گیرید. بنابراین تصمیم نهایی خود را تا صبح چهارشنبه كه ماه وارد نشانه‌تان می‌شود به تعویق بیندازید.

آذر: حتی اگر برنامه ریزی‌های اجتماعی شما خیلی امیدوار كننده به نظر می‌رسد، حالا كه ماه جدید بر یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان تاكید دارد، شما برای موفق شدن در مراحل بعدی نیاز به انرژی و توانایی‌های بیشتری دارید. برای اوقات خود با افراد هم فكر برنامه ریزی كنید. این كار را حتماً انجام دهید و به تعویق نیاندازید، چراكه مطرح كردن رویاها و اهداف بلند مدت‌تان با آنها به نفع خودتان خواهد بود.

دی: ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی كه در گذشته برای تان مهم بودند تاكید دارد و این موضوع می‌تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل كار كنید. به شغل خود مثل یك مبادله نگاه كنید. فقط زمانی می‌توانید مسئولیت‌های بیشتری را قبول كنید كه قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول كردن یك تعهد جدید را بررسی و سبك سنگین كرده باشید.

بهمن: الان وقت این رسیده كه به منظور بسط دادن به افكار خود و همچنین تجربه كردن ایده‌های نو و خلاقانه راه‌های جدید را هم امتحان كنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در یك رشته آموزشی جدید ثبت نام كنید، تحقیق كردن در مورد آموزشگاه‌ها و برنامه‌هایشان در تصمیم گیری بهتان كمك می‌كند. اما خودتان را به رشته‌هایی كه به شغلتان مربوط هستند محدود نكنید؛ هم اكنون زمان شكستن محدودیت‌ها و انجام دادن كاری كاملاً متفاوت است.

اسفند: حالا كه ماه هشتمین خانه شما یعنی خانه احساسات عمیق را فعال می‌كند، اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر می‌تواند درهای صمیمت را بروی‌تان باز كند. خوشبختانه شما اكنون كنترل خود را از دست نمی‌دهید، چرا كه حتی مواقعی كه ناراحتی‌های ناخواسته در روابطتان به وجود می‌آید، قادر هستید تعادل احساسی خود را حفظ كنید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي