فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391

فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391

فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391فرودیناگر می خواهید به سرعت به هدفی دست یابید، راه های زیادی برای انتخاب دارید. البته تعداد انتخابات نیز باعث سردرگمی شما می شود. سعی کنید یکی را انتخاب کنید و می بینید که از همه جهات موفق هستید.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391اردیبهشتبا اطرافیان و محیط اطرافتان هماهنگی زیادی دارید. کمی هم هیجان زده هستید زیرا اکنون می توانید ایده های جدید خلق کنید . حتی مشاجره ها و اختلافات اخیر بخ خاطر مادیات هم نمی تواند شما را از خلق این ایده ها باز دارد.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391خردادامروز به کارهای روزمره سرگرم هستید اما امشب سرگرمی خوبی دارید. احتمالاً می خواهید آرامش داشته باشید اما تلقن مرتباً زنگ می زند زیرا دیگران می خواهند در مشایعت شما باشند، ترجیح می دهید با افرادی که دورتر از شما هستند در ارتباط باشید.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391تیراگر دیروز به ستارگان گوش کرده بودید درسی می گرفتید که امروز به دردتان می خورد.اگر به غرغرها و بدخلقی های تان ادامه دهید هیچ کس خبر خوبی به شما نمی دهد.پس بستگی به خودتان دارد.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391مردادگرچه که غرور خاص خود را دارید، می دانید چه موقع کوتاه آمده و عذرخواهی کنید. پس اگر فکر می کنید دیروز زیاده روی کرده اید و یا بیش از آن چه لازم بوده سخن گفته اید، از گفتن ببخشید احساس رضایت خواهید کرد. دوستانتان همراهان خوبی برای شما خواهند بود.اگر همگی برای هدفی مشترک با هم کار کنید، بسیار لذت خواهید برد.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391شهریورشخصی حرف های خوبی برای شنیدن دارد البته اگر شما به آنها توجه کنید.البته شاید با تمام حرف های آن موافق نباشید اما در هر صورت حرف های پخته و بسیار منطقی می زنند که شما از صمیم قلب به آن علاقه دارید.شاید با تجربه تر و مسن تر از شما باشند.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391مهرامروز شما مانند یک ساعت کار می کنید.امروز احساس آرامش و کنترل در خود می کنید و نتایج کارهایی که می کنید بهتر از آن است که تصورش را داشته باشید.در برخی از موارد،افکاری راجع به اهداف طولانی مدت تان برای آینده خواهید داشت واین که چگونه باید از پس این موارد مالی بربیایید.سعی کنید راجع به کسانی که فکر می کنید در آینده به شما کمک خواهند کرد با عقیده ای خوب کاری عالی انجام دهید وسعی کنید طوری رفتار کنید که آنها احساس کنند در زندگی شما شریک هستند.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391آبانهر چیزی را که می خواهید می توانید به دست آورید.اگرهم چیزی هست که نمی توانید آن را به دست آورید با تلاش بیشتر حتماً میسر می شود.سعی کنید تعطیلات تفریح و سرگرم باشید زیرا این کار دوباره شما را جوان می کند.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391آذرگرچه از همیشه روشنفکرتر هستید ولی زمان هایی پیش خواهد آمد که با خود کلنجار می روید که افکار کلیشه ای خود را به کنار بگذارید. امروز قبل از این که قضاوت عجولانه ای در مورد موقعیت خاصی بکنید، سعی کنید که از یک نقطه نظر جدید به آن موقعیت نگاه کنید. اگر موفق به این کار شوید به درک بهتری در ارتباط، با دیگران دست می یابید. پس دلیل خاصی نباید باشد که چرا اینکار را نکنید.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391دیهیچ وقت تملق وچاپلوسی نظر شما را به خود جلب نمی کند اما امروز یک نفر سعی دارد با دلربایی و تملق این کار را انجام دهد. در آخر متوجه خواهید شد که بر خلاف تصور شما این رابطه، عشق واقعی نیست و تنها شهوت است. از آنجایی که این موضوع کاملاً اتفاقی پیش می آید مراقب کارهایتان باشید.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391بهمنامروز برخلاف احساس عدم وابستگی ذاتی خود زیاد مستقل نیستید در عوض برای پیدا کردن مسیر درست به کمک دیگران احتیاج دارید . اگر تاکنون از تعهد احساسی دوری کرده اید امروز ذهن شما را به خود مشغول می کند.
فال امروز چهارشنبه 21 تیر 1391اسفندعجله خیلی زیاد می تواند فشار خون شما را بالا ببرد. می دانم هزار و یک چیز در مغزتان دارید و سلولهای خاکستری مغزتان سعی می کنند عقب نیافتند. اما از آن استفاده زیادی نخواهد شد اگر بخواهید بخاطر یک حادثه احمقانه برنامه هایتان را با هم تعطیل کنید.

 

 

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه