طراحی وب سایت خودرو

تاريخ : 25 مهر

با افزایش روزافزون جمعیت و نیازشان به داشتن خودرو، آمار کسانی که از فضای اینترنت بهره می گیرند تا اطلاعات مورد نیازشان را درخصوص خرید و فروش خودرو و مسایل مربوط به خودرو افزایش دهند، رو به افزایش می باشد. لذا وب سایت های خرید و فروش خودرو که به شکل آنلاین در فضای اینترنت مشغول بکار هستند، مراجعین زیادی دارند. این مراجعین برای قیمت گرفتن یا خرید به وب سایت های خودرو سر می زنند. وب سایت های نیازمندی با موضوع خودرو رونق این گونه سایت ها را بیشتر می کنند. لذا اگر مایل هستید تا اینگونه وب سایت ها را داشته باشید، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانید وب سایتی با موضوع خرید و فروش آنلاین  خودرو داشته باشید.

طراحی وب سایت خودرو, پورتال خبری فرهنگی گهر

 آشنایی با روند طراحی سایت خودرو

در طراحی سایت خودرو شما وب سایت شما می تواند در زمینه های ذیل فعال باشند:

خرید خودرو، فروش خودرو، معاوضه خودرو، نمایشگاه خودرو، ثبت مراکز خدمات، اطلاعات فنی و قیمت خودرو صفر و…

وب سایت خودرو  وقتی بهینه سازی شود با جلب بازدیدکنندگان زیاد، جزو نتایج برتر جستجوهای گوگل خواهد شد لذا خیلی از شرکت ها و صاحبان صنایع برای تبلیغات کسب  و کار خودشان از وب سایت شما کمک می گیرند و به این طریق می توانید سود خوبی هم از امر تبلیغات بدست بیاورید.
وب سایت های خودرو در ایران معدود هستند و خیلی از آنها از طراحی کاربر پسند بی بهره اند یا به خوبی به روز رسانی نمی شوند. لذا این زمینه برای شما فراهم شده است تا چنانچه وب سایت مناسب و خوبی با گرافیک کاربر پسند و بروزرسانی دایمی داشته باشید، بتوانید در این زمینه به جایگاه خوبی در جذب کاربران نایل شوید. با دریافت مشاوره از تیم تخصصی طراحی سایت اینتن سایت دیزاین، وب سایت مناسبی خواهید داشت.

در چنین سایت هایی، خدامت ذیل قابل ارایه می باشند:

  • طراحی جزئیات خودروها به صورتی که مشتری را جذب کند
  • طراحی کردنگالری تصاویر خودروها که مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت قادر باشند همه زوایای خودروی مد نظر را ببینند
  • فرستادن پیک شرکت به منزل مشتریان جهت دریافت تصاویر و گذاشتن آنها روی وب سایت
  • قرار دادن اخبار مرتبط و مقالات برای جلب نظر کاربران
  • طراحی سیستمی برای ارسال SMS به آگهی دهندگان و اعضای سایت جهت اخبار جدید

سایر امکانات را در زمان مراجعه حضوری  و قبل از عقد قرارداد خدمتتان اعلام می کنیم.

آشنایی با طراحی سایت اینتن

شرکت طراحی سایت اینتن با تکیه بر یک دهه تجربه خود در حوزه طراحی سایت توانسته نمونه کار های بسیار ارزشمندی را در لیست مشتریان خود قرار دهد. برند های بزرگ  و قدرتمند از ویژگی های مشتریان ما هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین و معتبر ترین شرکت های طراحی سایت در ایران هستید می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی ما و محل شرکت با اینتن بیشتر آشنا شوید.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی درخصوص طراحی و پیاده سازی وب سایت خودرو، با کارشناسان متخصص ما در اینتن تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

معرفی هاست کد

هاست کد یکی از شرکت های برتر در حوزه هاست و سرور مجازی می باشد. هاست کد شریک تجاری اینتن در حوزه هاست و دامنه می باشد. اگر شما دنبال خرید هاست ایران و خرید هاست لینوکس هستید می توانید از وب سایت هاست کد دیدن فرمایید. هاست کد با تکیه بر کارشناسان ایرانی و آلمانی در هتزنر آلمان بهترین خدمات در حوزه هاست و دامنه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. خرید هاست لینوکس امروزه یکی از نیاز های اساسی سایت های تحت CMS است هاست کد یکی از گزینه های معتبر برای پشتیبانی وب سایت شماست.

 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي