“رسوایی” به زودی از 3 میلیارد خواهد گذشت

تاريخ : 23 فروردین

ایسنا: آخرین رقم فروش سه فیلم نوروزی طبق اعلام پخش‌کنندگانش اعلام شد.

علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» با بیان اینکه فیلم «رسوایی» مسعود ده‌نمکی، فروشش به مرز سه میلیارد رسید گفت: فروش این فیلم در تهران به یک میلیارد و ۶۰۰ و در شهرستان‌ها به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

“رسوایی” به زودی از 3 میلیارد خواهد گذشت, پورتال خبری فرهنگی گهر“رسوایی” به زودی از 3 میلیارد خواهد گذشت, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی همچنین با اشاره به فروش فیلم «تهران ۱۵۰۰» بهرام عظیمی اظهار کرد: این فیلم هم در تهران ۸۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها ۵۲۰ میلیون تومان داشته که مجموع آن به یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است.

سرتیپی از اضافه شدن سینماهای شهرستان‌های این دو فیلم از دوشنبه هفته جاری ۲۶ فروردین ماه خبر داد و گفت: ۷ شهر «رسوایی» و ۵ شهر به «تهران ۱۵۰۰» اضافه می‌شود.

فرجی مدیر پخش سینماهای حوزه هنری هم مجموع فروش «حوض نقاشی » در تهران را ۸۶۱ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این فیلم چهارشنبه ۲۲ میلیون تومان و پنجشنبه ۴۱ میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

این پخش‌کننده جدیدترین رقم فروش ساخته‌ی مازیار میری در شهرستانها به روزهای بعد موکول کرد که رقم‌ها در اختیارش قرار گرفته باشد.

فرجی چند روز قبل‌تر مجموع فروش «حوض نقاشی» را در تهران و شهرستانها، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود.

همچنان پیگیر تماس با پخش‌کنندگان «قاعده تصادف» و «رژیم طلایی» برای انتشار آخرین رقم فروش فیلم‌هایشان است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي